Gå til innhold

Boston sofa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne sofaen? http://www.bohus.no/produkter/sofaer/sofaer/boston-hj-m-endeavsl6/

Er det noen som har mål på hver enkelt av seteputene? :)

Anonymous poster hash: 06633...db9

Vil anbefale deg å ikke kjøpe den sofaen! Den er så stor og og altfro myk. Den blir utrolig fort stygg, kjenner mange som har den og de fleste har måttet byttet etter noen få år. Løse puter er også noe av det verste du kan kjøpe.

Anonymous poster hash: f5ab2...1fb

Skrevet

Jeg fikk veldig vondt i ryggen, fordi man måtte lene seg for langt tilbake med ryggen før man traff de putene.

Og de ble kjempefort deformert, og dermed harde og bulkete for ryggen.

Min var kjempehard å sitte i også.

Anonymous poster hash: 17f4a...674
Skrevet

Vi er superfornøyd med sofaen. Har hatt den i to år, den har blitt litt nuppete for vi har en hund som skraper litt på kanten, men ellers helt fin! Den er myk ja, men det synes jeg er digg, og det er en sofa hvor man putter beina oppi, er enig at den ikke er så god hvis man har beina på gulvet, da må man bygge med flere puter i ryggen. Det geniale er at trekkene kan vaskes, og det funker fint i vaskemaskinen. :-)

Skrevet

Har allerede kjøpt en av typen så litt sent med råd der :P Men ikke lik, denne kommer fra en annen produsent i usa. Den ene puta er litt stygg, også er denne gått ut av sortimentet, så sliter med å finne tilhørende putetrekk. Derfor jeg var litt nysgjerrig på om noen hadde mål på putene :)

-Ts

Skrevet

Ingen som hadde giddet å målt seteputene for meg? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...