Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med å kjøpe reise for to i julegave? Jeg har gjort det en gang selv, men lurer på om noen har tips til et billig, men selvsagt TRYGT reiseselskap. Bestiller dere hotell og fly hver for seg? Evt. hvilke selskap?

Samtidig lurer jeg på hvor man burde reise i mars/april, vi er studenter begge to og setter pris på billig og god mat, billig drikke og gjerne en del historie.

Tar også imot tips til andre opplevelser utenom reise som man kan gi i gave! :kristin:

Anonymous poster hash: c389a...5e2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga bort en reise til Berlin i fjor, ble kjempestas. Man finner billige flybilletter hvis man bestiller NÅ!! jeg bestilte billettene i september jeg... Av erfaring synes jeg det er best å bestille fly og hotell hver for seg. Når man bestiller pakke kan det fort bli en del dyrere og man får som regel ikke de beste hotellene for en rimelig pris.

Paris er også et alternativ som kan være billig via Ryanair, men byen i seg selv er ikke så billig hvis man reiser på budsjett.

Samme med Amsterdam, jeg synes ikke at maten var noe særlig billig der.

London kan være fint, men jeg personlig liker ikke London så godt, men smaken er som bakeren.

Og som et billigere alternativ kan man alltid vurdere Polen. Har aldri vært der selv, men alle de jeg har hørt med som har vært der synes det er fint og superbillig!

P-S: Kom på at Budapest hadde vært også en fin destinasjon, har vært der selv og det anbefales sterkt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...