AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Eksen min var av den mystiske typen, finner aldri nok av han på en måte, det er alltid mer du vil vite om, for han er så mystisk, men samtidig på den måten så stolte jeg 100% på han, for han var ikke pågående da vi begynte å holde på, vi hadde vært kollegaer i 1 år før vi begynte å flørte, og iløpet av det året har det ikke vært noe tegn til flørting eller interesse på noen som helst fra hans side, og han var en seriøs fyr. Var en sånn kjekkas som alle bare så på, men han ikke så på noen, han var snill med alle, kul å prate med og utrolig smart! Og alt dette på en positiv måte altså Han var en hard to get. Vi slo opp etter 1 år pga at ting ikke helt fungerte lenger, tror jeg begynte å kjede meg eller at noe bare forandret seg, dette er lenge siden, husker ikke helt hva som skjedde.. Min nåværende møtte jeg på en avskjedsfest, merket at han så mye på meg iløpet av kvelden, pratet ikke for jeg var der med noen venner og var absolutt ikke ute etter menn på den tiden, men var ikke vanskelig å se at han glante, og når jeg skulle til å dra så kom han løpende og introduserte seg, jeg ble med ut og vi pratet hele kvelden, veldig grei fyr, artig humor, sjarmerende. Han var veldig fort innpå sak at han ikke ønsket kun vennskap med meg, og det var viktig for han å vite at jeg ikke flørtet med andre, for da ville han ikke. Iløpet av denne måneden vi holdt på har han ligget med ei da, jeg måtte ikke flørte med andre, men han kunne det tydeligvis. Det var også flere han flørtet med, han var en med mange baller i luften. Dette fant jeg ut for ikke lenge siden, vi har vært sammen i 2 år nå, så det tenker jeg ikke på. Men.. Sosiale media, selvfølgelig. Han hadde en 18 åring på snap, som er kollega, han sa det var jobb sammenheng, men jeg åpnet en snap fra henne og det var ikke fra jobb altså, var noe helt random, men ikke jobb. Han hadde løyet om det da, var litt mer enn jobb, men ikke mer enn bare "skjer da", og han hadde sendt av noe random hjemme f.eks. Denne 18 åringen dukker stadig opp litt her og der, han blokkerte henne på fb, aner ikke hvorfor.. Han er selv 30 forresten, jeg er 25. Men han er så lett å sjarmere, og han ser så mye på andre damer, når han er ute med meg også, han glaner sånn, ikke bare blikk-kast men lenge, gjerne flere ganger. Vet ikke helt om dere skjønner, men jeg ser på han som lett å få da, og i det siste har det skjedd så mye, at jeg blir så usikker og bare savner å ha en mystisk en. Se bort ifra alt denne dritten med andre damer og jentungen så er han en amazing kjæreste, han passer på meg, viser at han elsker meg, veldig god sånnsett, men han er også en lystløgner, en skummel en uten samvittighet.. Føler ikke helt jeg stoler på han, det er så vanskelig .. Anonymous poster hash: d869d...87a
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Høres ut som du har fått litt av en nedgradering, men hver sin smak Anonymous poster hash: a684b...46b
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 1. det er en grunn til at det er en ekskjæreste. 2. ikke sammenlign kjæresten din med ekskjæresten din. 3. ha dine egne meninger. Anonymous poster hash: 0270b...c17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå