Gå til innhold

åpnet baconpakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en åpnet baconpakke i kjøleskapet, den ligger i en brødpose. Hvor lenge kan den ligge sånn? Er jo ganske salt

Anonymous poster hash: 254eb...153

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å passe på å spise baconet innen to, maks tre dager, om det har vært pakket godt inn.

Skrevet

Om det er en hel bit kan jeg la den ligge i opptil to uker, er det strimlet tar jeg den i løpet av noen dager.

Anonymous poster hash: 05294...399
Skrevet

I frysen har jeg en åpnet pakke veldig lenge...

Skrevet

Jeg spurte om kjøleskap ikke fryser. Den er i strimler, er ca 5 dager siden den ble åpnet.

Skrevet

Jeg pleier å la det stå 2-3 dager, er vel det som står på en del av pakkene også. Mannen kan fint spise de etter en uke, men det får han gjøre uten meg.

Skrevet

Du kjenner det etter et sniff hvis det er dårlig. Bruk nesa.

• Liker 1
Skrevet

Jeg spurte om kjøleskap ikke fryser. Den er i strimler, er ca 5 dager siden den ble åpnet.

Jeg spiste strimler som hadde ligget i brødpose 4-5 dager sist uke. Smakte ikke forskjell. Som en over her sier, lukt! Lukter det surt - kast, hvis ikke, stek og nyt.

• Liker 1
Skrevet

Oh snap!

Skrevet

Selv bacon, enda så guddommelig det er, kan bli dårlig :(

Skrevet

Som andre sier. Lukt på det, bacon kan fint holde seg i 6-7 dager sålenge det ligger innpakket (brødpose) i kjøleskap.

Jeg har spist bacon som hadde ligger i nærmere en uke uten noen pose på, etter åpning. Smakte helt ypperlig.

Anonymous poster hash: 08565...5da
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...