Gå til innhold

Venninnene mine reagerer på at kjæresten min betaler.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor gratis hos han i hans leilighet ( jeg sparer til egenkapital til å kjøpe min egen leilighet). I tillegg betaler han alle faste utgifter og når vi gjør noe sammen ( ferier, restauranter) men han tjener jo mye mer! Er dette virkelig så uvanlig?

Har en venninne som har bitt seg veldig merke i dette, vi avtalte at vi skulle ut og spise og da sa hun " skal du spørre ... Om penger til maten?" Syntes dette var en ganske frekk kommentar...

Anonymous poster hash: 2ae4b...d08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes dette er rart, ja. Hva bruker du dine penger på, bortsett fra det du sparer? Jobber du ikke?

Anonymous poster hash: afea9...967
  • Liker 30
Skrevet

Kommer an på om du er student eller ikke.

Anonymous poster hash: a2188...e43
Skrevet

Jeg synes dette er rart, ja. Hva bruker du dine penger på, bortsett fra det du sparer? Jobber du ikke? Anonymous poster hash: afea9...967

Jo jeg jobber (100%) men jeg sparer som sagt til egen leilighet, og resten går til forbruk...

Skrevet

Jeg hadde også blitt kjempe overrasket. At du faktisk klarer å bo å leve på hans utgifter.... Fysj at du ikke skjemmes...

Anonymous poster hash: 4a4b0...dc0
  • Liker 49
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det. Liker å betale for meg selv og ikke føle at jeg er skyldig noen penger. Hvorfor bidrar du ikke med noe?

• Liker 24
Skrevet

Den første tanken som slår meg, er et ord som ikke er positivt, nemlig "golddigger".

• Liker 47
Skrevet

Jobber du 100% også?! Hva annet bruker du pengene på da??
Ja dette var kjemperart så er enig med veninna di.

• Liker 9
Skrevet

Kommer an på om du er student eller ikke. Anonymous poster hash: a2188...e43

Jobber 100%, men tjener bare rundt 22000 etter skatt...

Skrevet

Jeg bor gratis hos han i hans leilighet ( jeg sparer til egenkapital til å kjøpe min egen leilighet). I tillegg betaler han alle faste utgifter og når vi gjør noe sammen ( ferier, restauranter) men han tjener jo mye mer! Er dette virkelig så uvanlig?

Har en venninne som har bitt seg veldig merke i dette, vi avtalte at vi skulle ut og spise og da sa hun " skal du spørre ... Om penger til maten?" Syntes dette var en ganske frekk kommentar...

Jeg må innrømme at jeg synes det er rart at du lar ham betale alt, du er da ikke en unge???

• Liker 15
Skrevet

Jobber du 100% også?! Hva annet bruker du pengene på da??

Ja dette var kjemperart så er enig med veninna di.

Men han tjener jo så vanvittig mye mer enn meg, han trenger jo ikke mine penger til hverdagsutgiftene...

Skrevet

Så du har «bare» en årsinntekt på rundt 400 000 kroner?

• Liker 40
Skrevet

22000 er vel ikke "bare". Hva arbeider du med/som?

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke likt det. Liker å betale for meg selv og ikke føle at jeg er skyldig noen penger. Hvorfor bidrar du ikke med noe?

Jeg bidrar jo, men ikke med penger. Det er som oftest jeg som handler inn i butikken og lager middag... Jeg føler absolutt ikke at jeg skylder han noe...

Skrevet

22000 er vel ikke "bare". Hva arbeider du med/som?

Jeg jobber som spesial pedagog på en skole, har rundt 400000 i året...

Skrevet

"Bare" utbetalt kr 22 000,-? Mange som tjener dette og har familie. Bortskjemt?

• Liker 11
Skrevet

Jeg har bare 23000 selv og hos oss er det jeg som "forsørger" henne mtp. at hun er student.

Hvis du ikke synes situasjonen din er unormal så er du nok litt golddigger/gammeldags.

Anonymous poster hash: a2188...e43

• Liker 8
Skrevet

"Bare" utbetalt kr 22 000,-? Mange som tjener dette og har familie. Bortskjemt?

Kanskje litt, men jeg syntes ikke jeg fortjener å få kastet en sånn kommentar i ansiktet, det er jo ikke slik at jeg går og ber han om penger til å spise ute med en venninne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...