Gå til innhold

Til Tindergutta - meldinger med seksuelle undertoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner jeg er litt nysgjerrig på dette her:

Noen innleder samtalen med meldinger med sterkt seksuelle undertoner - omtrent før man i det hele tatt har sagt hei. Jeg ser ikke på meg selv som spesielt skikkelig av meg, men for meg er dette en turn-off. Jeg liker å snakke litt først, og helst treffes ansikt til ansikt før jeg kan si om jeg er tent på fyren eller ikke.

Det jeg lurer på er - får dere noen gang positiv respons på dette fra damene, og blir det noe på dere??

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner jeg er litt nysgjerrig på dette her:

Noen innleder samtalen med meldinger med sterkt seksuelle undertoner - omtrent før man i det hele tatt har sagt hei. Jeg ser ikke på meg selv som spesielt skikkelig av meg, men for meg er dette en turn-off. Jeg liker å snakke litt først, og helst treffes ansikt til ansikt før jeg kan si om jeg er tent på fyren eller ikke.

Det jeg lurer på er - får dere noen gang positiv respons på dette fra damene, og blir det noe på dere??

Nå er ikke jeg en mann, men jeg kan fortelle deg hva menn har fortalt meg. At ja, de får respons på dette fra damer og ja det blir noe på dem. I tillegg er det ekstremt mange damer som oppfører seg på samme måte. Menn blir invitert hjem til alenemødre som vil ha seg, mens ungene sover, og damer sender bilder av puppene og verre neste med en gang det er blitt match og de får mulighet til å chatte.

Så ofte er de mennene som oppfører seg sånn, opplært av damer som oppfører seg sånn, og omvendt. Om de trives med det og får noe ut av det så får de jo bare fortsette med det, tenker jeg, så får vi andre "normale" heller fortelle at det ikke er alle som er like grenseløse.

• Liker 2
Skrevet

Mhm....

Et annet sted på forumet har jeg vært inne på noe av dette: Jeg bruker å innlede med hei og så si noe om et av bildene hennes eller noe om det hun har på profilen. Jeg får da svar fra ca 1/3 av matchene.

Det har fått meg til å konkludere med at om jeg hadde innledet med å gå rett på sak: "Pule? Jeg har tid to timer på onsdag og en time torsdag, ellers må det bli i neste uke." - så hadde jeg fått svar fra de to siste tredjedelene. (Neida, jeg er ikke så dum, men jeg skjønner at flere enn ei tinderdame jeg har matchet med har villet ha kuk og bare det).

Men nå er jeg nå en gang ikke så billig av meg.

Ellers, tja, jeg er på tinder for å treffe noen til dating, som tilleggsarena til alle de gammeldagse plassene. At jeg legger for dagen en viss grad av seksuell interesse, bør vel ikke overraske noen.

Skrevet

Mhm....

Et annet sted på forumet har jeg vært inne på noe av dette: Jeg bruker å innlede med hei og så si noe om et av bildene hennes eller noe om det hun har på profilen. Jeg får da svar fra ca 1/3 av matchene.

Det har fått meg til å konkludere med at om jeg hadde innledet med å gå rett på sak: "Pule? Jeg har tid to timer på onsdag og en time torsdag, ellers må det bli i neste uke." - så hadde jeg fått svar fra de to siste tredjedelene. (Neida, jeg er ikke så dum, men jeg skjønner at flere enn ei tinderdame jeg har matchet med har villet ha kuk og bare det).

Ellers, tja, jeg er på tinder for å treffe noen til dating, som tilleggsarena til alle de gammeldagse plassene. At jeg legger for dagen en viss grad av seksuell interesse, bør vel ikke overraske noen.

Nei, jeg ser på det som deg.

Men det hadde vært morsomt å høre suksessraten på dette, fra de som går all inn på "skal vi pule"-meldingen :)

Skrevet

Tinder er et perfekt sted for kåte alenemødre og kleine jomfru gutter, resten bør bare holde seg unna!

Anonymous poster hash: 01cab...899

Skrevet

Tinder er et perfekt sted for kåte alenemødre og kleine jomfru gutter, resten bør bare holde seg unna!

Men det var ikke frågan, ser du.

• Liker 1
Skrevet

Åja... Du synd vi ikke vet kjønnet ditt, så vi hadde visst om det var de kåte aleinemødrene eller kleine "jomfru guttene" du ville ha for deg sjøl.

:ler:

Skrevet

Mhm....

Konklusjonen din er på bærtur. Jeg tror absolutt ikke 2/3 er keen på sjuskete meldinger.

At kun 1/3 svarer kan være så mangt. Venninner som sveipet for henne, feilsveiping, for mange chatpartnere på én gang, mistet interessen for deg, mistet interessen for Tinder, møtt noen spesielle, appen ble ødelagt, mobilen ble stjålet, gått tilbake til eksen, har for liten tid til å svare, glemte henvendelsen din, tulleprofil, og en haug andre plausible årsaker til manglende svar.

(Oj. Leste det i parentesen din litt sent.)

Skrevet

(Oj. Leste det i parentesen din litt sent.)

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...