Gå til innhold

Bryllup Os/Røros?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har giftet seg på de trakter, og vil fortelle litt om det? Hvor hadde dere selskapet? Jeg har slekt på et lite sted der i nærheten og ønsker å gifte meg i en spesiell kirke der, som jeg er blitt så glad i. Men jeg er litt i tvil i forhold til selskapslokale, jeg ønsker ikke et typisk samfunnshus-lokale med ribbevegger og den slags... Noen som har noen tips?

Anonymous poster hash: 119f9...bd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo litt årstidsavhengig, men hva med Gjetbergsvollen? Vi fikk bare mat derfra (fantastisk god!), siden det i mars fortsatt var fare for snøstorm. Men har hørt at de har hatt bryllupsfester der! Da vi giftet oss var det noen som hadde sin bryllupsfest i Sangerhuset (det lysegrønne i Bergmannsgata på Røros), så det er jo også mulig :)

Skrevet

Det er jo litt årstidsavhengig, men hva med Gjetbergsvollen? Vi fikk bare mat derfra (fantastisk god!), siden det i mars fortsatt var fare for snøstorm. Men har hørt at de har hatt bryllupsfester der! Da vi giftet oss var det noen som hadde sin bryllupsfest i Sangerhuset (det lysegrønne i Bergmannsgata på Røros), så det er jo også mulig :)

Takk for svar, det skal jeg sjekke ut :)

Skrevet

Anbefaler damene på Euforia for frisør og sminke om det trengs! Og Trygstad for kake, naturligvis :nigo:

Åh, nå ble det mye mimring tilbake til vårt magiske vinterbryllup for et par år siden :rodmer:

Skrevet

Ååååh, hadde dere vinterbryllup?? Det er det vi drømmer om også!! :) har du lyst til å dele litt mer? Hvor hadde dere selskapet? Var det mange gjester?

Skrevet

Om du sender meg en PM kan jeg sende deg litt mer info og bilder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...