AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Noen som har giftet seg på de trakter, og vil fortelle litt om det? Hvor hadde dere selskapet? Jeg har slekt på et lite sted der i nærheten og ønsker å gifte meg i en spesiell kirke der, som jeg er blitt så glad i. Men jeg er litt i tvil i forhold til selskapslokale, jeg ønsker ikke et typisk samfunnshus-lokale med ribbevegger og den slags... Noen som har noen tips? Anonymous poster hash: 119f9...bd1
Gjest Tekola Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Det er jo litt årstidsavhengig, men hva med Gjetbergsvollen? Vi fikk bare mat derfra (fantastisk god!), siden det i mars fortsatt var fare for snøstorm. Men har hørt at de har hatt bryllupsfester der! Da vi giftet oss var det noen som hadde sin bryllupsfest i Sangerhuset (det lysegrønne i Bergmannsgata på Røros), så det er jo også mulig
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Det er jo litt årstidsavhengig, men hva med Gjetbergsvollen? Vi fikk bare mat derfra (fantastisk god!), siden det i mars fortsatt var fare for snøstorm. Men har hørt at de har hatt bryllupsfester der! Da vi giftet oss var det noen som hadde sin bryllupsfest i Sangerhuset (det lysegrønne i Bergmannsgata på Røros), så det er jo også mulig Takk for svar, det skal jeg sjekke ut Anonymous poster hash: 119f9...bd1
Gjest Tekola Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Anbefaler damene på Euforia for frisør og sminke om det trengs! Og Trygstad for kake, naturligvis Åh, nå ble det mye mimring tilbake til vårt magiske vinterbryllup for et par år siden
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Ååååh, hadde dere vinterbryllup?? Det er det vi drømmer om også!! har du lyst til å dele litt mer? Hvor hadde dere selskapet? Var det mange gjester? Anonymous poster hash: 119f9...bd1
Gjest Tekola Skrevet 15. september 2014 #6 Skrevet 15. september 2014 Om du sender meg en PM kan jeg sende deg litt mer info og bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå