Gå til innhold

Gjør han noe bak ryggen min, siden han har samvittighet og dermed skylder på meg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så, greia er at jeg og kjæresten avtalte om å møtes igår for han var på jobb og jeg hjemme hos familien. Dermed skulle jeg til han, men så plutselig mener han det blir for seint, så han drar hjem til seg selv og jeg til meg selv. Iløpet av helgen har vi drevet og pratet om at han mener at jeg tvinger han til å være i et forhold, som vil si at han mener at hvis han eventuelt vil en dag slå opp så får han ikke lov. Men så spør jeg han, gjør jeg det nå ? Så sier han nei, for han liker meg...

Men så idag, da vi dro på skolen så blir han sånn småsur for ting som driver og sier ting som at jeg driver og ser på gutter, når jeg ikke gjør. Jeg skulle bare se hva HAN så på, og jeg visste jo ikke at det var gutter som sto der. Uansett, han begynte å krangle om det så vi dro hjem tidlig. Jeg følgte han hjem, men han var sur nesten som om han finner på ting fordi han har gjort noe i helgen og prøver å skylde det over meg. Så, hva tror dere er grunnen ? Er jeg seriøst helt freak som han kalte meg istad at jeg bare plager han ? Jeg gjorde jo ingenting...

/jeg var ikke hjemme hos han igår natt, men har en følelse på at han gjorde noe siden jeg ringte han konstant mange ganger uten at han tok opp og han skyldte på at måtte ta oppvasken, noe han egentlig frivillig ikke hadde gjort.

Anonymous poster hash: 11cd1...5e2

Anonymous poster hash: 11cd1...5e2

Anonymous poster hash: a9273...148
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere? 12?

1: Det høres ikke ut som han egentlig vil være sammen med deg, men at han ikke har baller til å gjøre det slutt.

2: Vil du virkelig være sammen med en som ikke vil være med deg, syns du er for sjefete, som oppfører seg som en furten drittunge og som ikke tåler at du i det hele tatt SER på en annen gutt?

Anonymous poster hash: 789e3...712

• Liker 1
Skrevet

høres ut som et fjortisdrama

Anonymous poster hash: f2682...732
Skrevet

Vil han ikke være sammen med meg, tror dere ? Men han sier jo at han vil ogsånt.... Jeg skjønner ikke, han bryr seg jo at han ikke liker at jeg ser på andre, OM jeg skulle ha gjort det for i dette tilfellet så gjorde jeg ikke

Skrevet

Det er litt komplisert, for igår så ordnet vi opp. Men så idag så ville han ha forholdet skjult på face. Og sa til meg at han skulle prate med andre jenter fordi jeg postet selfies på insta og ikke sa ofra når gutter kommenterte. Jeg hadde jo såklart ikke likt det selv om noen kommenterte hans. Men fremdeles følte det ikke var noe big deal

Skrevet

Det er litt komplisert, for igår så ordnet vi opp. Men så idag så ville han ha forholdet skjult på face. Og sa til meg at han skulle prate med andre jenter fordi jeg postet selfies på insta og ikke sa ofra når gutter kommenterte. Jeg hadde jo såklart ikke likt det selv om noen kommenterte hans. Men fremdeles følte det ikke var noe big deal

Dere er ikke gamle nok til å ha sex.

Anonymous poster hash: 0beb4...9d0

• Liker 3
Skrevet

He's not that into you.

Anonymous poster hash: 66d23...55c

• Liker 2
Skrevet

Djeeez. Sjalusidrama. Bli voksne nok til å ha forhold før dere har det. Dette er ikke bra for deg.

Skrevet

Slå opp. Enten er han helt dust sjalu eller så er han ikke kin nok på deg. Dette går utover selvtilliten din uansett. Dropp han!

Skrevet

Herregud, når en fyr mener dere skal skjule forholdsstatusen deres på facebook fordi du poster selfies på instagram så sier det seg vel selv at han prøver å legge skyld på deg fordi forholdet deres ikke fungerer.

Slå opp med ham du, så gjør du både deg og ham en tjeneste - men aller mest deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...