Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Virvar
Skrevet

Er det bare meg som ikke fatter meningen med sangen til Samsaya? Vokalisten synger: Have you ever been had like that?"- noe som jeg fritt oversetter til. "har du noen gang blitt hatt som det?" :klø:

"Jeg har blitt hatt, har du noen gang blitt hatt som det.....?"

:roll:

Noe gæli med gramatikken et sted, for det der rimer jo ikke i mine ører. De har spillt den noen ganger i det siste, og jeg kjemper med lysten til å skru av. Takler bare ikke den sangen, og iallefall ikke siden jeg nå har hengt meg sånn opp i teksten. :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det betyr "blitt lurt".

Gjest Virvar
Skrevet

ååååååå *klaske seg i panna*

Ja hvem kunne nå vite det da :roll: . Kunne hun ikke bare sunget det da. "I have been fooled, have you ever been fooled like that?......." jaja, skal kanskje være sånn i den typen musikk

Gjest TomKrus
Skrevet
ååååååå *klaske seg i panna*

Ja hvem kunne nå vite det da :roll: . Kunne hun ikke bare sunget det da. "I have been fooled, have you ever been fooled like that?......." jaja, skal kanskje være sånn i den typen musikk

Det er det som er så kjekt med språket - det er rikt og variert. Hvorfor si noe i diktform når man kan si det rett ut?

Skrevet

:o

"Have you ever been had like that"

Vel, det kom noen kofferter i tankene mine da jeg hørte den ja. :oops:

*tusler skamfull ut igjen*

Skrevet

*tusler også skamfull ut*

Jennifer

Skrevet

.. her blir det kø ut ja.... :oops:

Gjest gjest1
Skrevet

Har blitt hatt ja, fet hatt har hun iallfall :) Den røde og blå hihi

men jeg trodde det var en skrytesang "jeg har fått et ligg har du noengang hatt et slikt ligg?"

Skrevet
men jeg trodde det var en skrytesang "jeg har fått et ligg har du noengang hatt et slikt ligg?"

... still deg i kø sammen med oss andre du :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Nei jeg har rett og det har dere også! KRRIRIIIIG!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg trodde også hun sang om et ligg hun hadde hatt!

"jeg ble tatt, har du noen gang blitt tatt slik?"

Skrevet

Glad jeg ikke er alleina om og stå på gangen litt skamfull..... :ler:

Skrevet

*tusler mot døra og stller meg i kø* :sjenert:

Skrevet

Tror jeg må også stille meg i køen.. :oops:

Gjest Virvar
Skrevet

Dette er jo to GANSKE ulike forklaringer på hva hun synger. Enten om et ligg, eller at hun er blitt lurt.

Virker noe sprøtt.

Men hun er jo muslim, er hun ikke- får de synge om ligg og sånn da? Trodde de hadde nokså strenge regler om sex når det gjaldt jenter. Da kan det jo hende noen har lurt henne likevel og at det er det hun synger om *ler*

Iallefall , flere forslag til tolkninger er velkomne *ler*.

Gjest TomKrus
Skrevet
Dette er jo to GANSKE ulike forklaringer på hva hun synger. Enten om et ligg, eller at hun er blitt lurt.

Virker noe sprøtt.

Men hun er jo muslim, er hun ikke- får de synge om ligg og sånn da? Trodde de hadde nokså strenge regler om sex når det  gjaldt jenter. Da kan det jo hende noen har lurt henne likevel og at det er det hun synger om *ler*

Iallefall , flere forslag til tolkninger er velkomne *ler*.

Men det er som den første gjesten sa: hun har blitt lurt. For øvrig er hun indisk, men er hun muslim da?

Gjest Virvar
Skrevet

Hakke peiling. Trodde hun var muslim jeg.

jaja :wink:

Irriterende sang iallefall - og nå greier jeg ikke få den ut av hodet !!! :evil:

Hvordan får en sang av hjernen?? :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Nix, hun er hindu.

Og teksten handler ikke om et ligg, men at hun har blitt lurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...