AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Når man velger "unfollow" på en særdeles irriterende og provoserende person på Facebook, hvorfor skjer det ikke da? Personen fortsetter å poppe opp på "newsfeed'en" med sine idiotiske statusoppdateringer. Hvorfor virker det ikke? Har skjedd før og, med en annen person. Enden på visa nå er jo at jeg må slette vedkommende siden jeg blir så irritert.Anonymous poster hash: f9e91...aa6 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Hvorfor hadde du en særdeles irriterende og provoserende person som venn på facebook? Anonymous poster hash: 1688f...14e
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Er du pålogget på flere plattformer? (Pad, PC, mobil) Da tror jeg du faktisk må trykke "Unfollow" på alle platformene. Dessverre. Anonymous poster hash: be904...748
Gjest Sabrina Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Facebook er illuminati og de eier sjelen din nå. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå