Gå til innhold

fjerne underlivshår uten barbering eller dyr voksing.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det dere her inne bruker for å fjerne hår i underlivet uten å få skjeggstubber og stygge inngrodde hår?

Jeg har pleid å vokse men det blir jo dyrt i lengden. Jeg ser at epilator gir masse inngrodde hår.

Barbering gir en del inngrodde hår også i tilegg til at det klør så innihampen og håra mine vokser ut etter to dager, da har jeg en "5 o'clock shadow"

Noen smarte tips her?

Anonymous poster hash: 400de...7a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en sånn - ikke epilator, men en barbermaskin for damer.. Den har en skikkelig barbermaskin på sidene som tar det røffeste håret, og så blir det helt glatt av den i midten som har sånn rist.

Google "Ladyshave" så finner du den. Jeg synes den er super - ingen nupper! Må bare ta det litt oftere enn voksing :)

Anonymous poster hash: d7538...b85
Skrevet

Jeg har en sånn - ikke epilator, men en barbermaskin for damer.. Den har en skikkelig barbermaskin på sidene som tar det røffeste håret, og så blir det helt glatt av den i midten som har sånn rist.

Google "Ladyshave" så finner du den. Jeg synes den er super - ingen nupper! Må bare ta det litt oftere enn voksing :)

Gir deb deg ingen rød eller sår hud? Bruker du den i hele området der nede?

Hvordan er den i forhold til barbering?

Anonymous poster hash: 400de...7a3

Skrevet

Samme her! Null inngrodde hår :) Håret vokser jo fort ut. Men etter å ha prøvd voks, epilator osv, har jeg funnet ut at barbermaskin er det beste :)

Anonymous poster hash: 13dc8...2ab

Skrevet

Har en sånn Silkn sensepil lysfjerning sak. Det er dyrt, men sammenlignet med voksing så blir det uten tvil billigere i lengden. Var uten tvil verdt det. Hårene er mykere, færre og det som er igjen vokser unaturlig sakte. Siden jeg barberer før jeg bruker den så bruker jeg en pullout spray for å hindre inngrodde hår :)

Skrevet

Barbering og voksing/epilering er det eneste som gir et helt glatt resultat. Elektriske barbermaskiner er praktiske, men helt glatt blir det ikke.

Skrevet

Kan jeg spør hvilken du har? Min er gått ut på dato, og jeg jakter en ny en :)

Skrevet

Kan jeg spør hvilken du har? Min er gått ut på dato, og jeg jakter en ny en :)

Gått ut på dato?

Anonymous poster hash: 4b5c0...479

• Liker 1
Skrevet

ønsker å finne en metode jeg også..

Har ikke barbert på mange år, i frykt for å kutte meg der nede :S
og den kløingen! det er grunnen til at jeg sluttet :(

Anonymous poster hash: e74f1...b9e
  • Liker 1
Skrevet

Gått ut på dato?

Anonymous poster hash: 4b5c0...479

Gammel og dårlig er vel mer passende
Skrevet

Dere som klør og får nupper etter barbering. Bruk alcogel etterpå, da slipper dere både kløe og nupper.

Skrevet

Hvordan barberer dere som får kløe og nupper?

Jeg barberer med intimsåpe i dusjen, aldri hatt problemer med enten kløe eller nupper ...

Anonymous poster hash: b4d35...387

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...