Catzy Skrevet 10. juli 2004 #9 Skrevet 10. juli 2004 God ide, men jeg kan ikke se at det skal være en T og en I, slik du har skrevet i bildeteksten. Det ser ut som C og J. Og da er poenget litt vekke? Må du skrive alt i en strek? På andre monogrammer ser det ofte ut som om bokstavene ligger over hverandre, ikke nødvendigvis er en sammenhengende strek. Da blir du heller ikke så bundet av hvor du skal plassere N'en, men burde klare å få den med. Kanskje T- N - I eller I-N-T (veldig nerdere i så fall*) Eller T I N eller N I T Catzy * int = integer = heltall i de fleste programmeringsspråk.
Hemligheten Skrevet 11. juli 2004 #10 Skrevet 11. juli 2004 Jeg trodde også at det var en C og J. Jeg leste ikke bildeteksten heller da.
Lala Skrevet 11. juli 2004 #11 Skrevet 11. juli 2004 Jeg trodde også at det var en C og J. Jeg leste ikke bildeteksten heller da. :enig_animasjon: :oops:
monja Skrevet 11. juli 2004 #12 Skrevet 11. juli 2004 Jeg trodde også det var en C og en J - før jeg leste bildeteksten :oops: Prøv å få de litt mer overlappende kanskje? Se litt på kongelige monogrammer og få inspirasjon. Det kan være litt komplisert med ulike bokstaver, men det går sikkert bra.
Gjest Embla s Skrevet 11. juli 2004 #13 Skrevet 11. juli 2004 Jeg så også en C og en J. Men hvis man vet hva de heter, så ser man vel de riktige bokstavene Sprøsmål: Er det i forbindelse med at man gifter seg at man lager seg monogrammer? Og: Hva benyttes disse monogrammene til? (I gamledager broderte bruden forbokstavene/monogrammene til seg og brudgommen på alt sengetøy og håndklær, men jeg regner ikke med at det er dette de skal brukes til nå)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå