AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #1 Skrevet 15. september 2014 Hvilke hjemmelagede ting ønsker du deg? (Og hvilke hjemmelagede ting ønsker du deg ikke) Jeg ønsker meg hjemmestrikkede klær inkl raggsokker. Anonymous poster hash: dc9a1...59a 1
Gjest Tekola Skrevet 15. september 2014 #2 Skrevet 15. september 2014 Hjemmestrikka votter og sokker er knall, samt spiselige ting! Ikke så gira på hjemmelagde kremer, lys og sånt.
Gjest M1A Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Sokker Tøfler Sengepledd Tepper Klær til babyen Putetrekk med et tøft motiv Julepynt (har så lite) Julekaker i en fin boks Dette ønsker jeg meg gjerne. Kremer ønsker jeg meg ikke.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #4 Skrevet 15. september 2014 Hjemmestrikket lue, skjerf, votter. Hjemmebrygget øl, eggelikør eller noe annet drikkbart heldige mottakere) Hjemmelaget konfekt, brente mandler med appelsin/kaffe (så det var noen som skulle gi det i en annen tråd, heldige mottakere Det jeg ikke ønsker meg er hjemmelagde småkaker, det lager jeg med letthet selv og vi kommer til å ha huset fullt så de ville bare druknet i mengden. Vil heller ikke ha *grøss* pyntede syltetøyglass med telys oppi, enten de er malt, rullet i glitter, om det har blitt klistret glansbilder på dem eller heklet et pyntenett rundt dem så håper jeg virkelig ikke at jeg får akkurat det. Har heldigvis ingen som er truende til å gi meg noe sånt i slekta heller. Et syltetøyglass med hjemmelaget syltetøy eller marmelade oppi er derimot flott. Anonymous poster hash: 90fa4...176 3
Gjest BrienneOfTarth Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Gjerne noe spiselig. Så lenge de faktisk har tenkt over at det er noe jeg/vi kommer til å like. Hjemmestrikket lue, skjerf, hansker, genser og sokker. Hjemmelagde smykker. Pynteting kan jo være fint, så lenge det ser ordentlig ut og er litt tanke bak. Det å lime på et glansbilde på et glass for eksempel er ikke så spesielt akkurat, og kvalifiserer knapt til å bli kalt hjemmelaget. Jeg er ikke så interessert i å få hjemmelagde drops, såper, kremer eller sånn glass med ingredienser til kjeks for eksempel.
Ulzzang Skrevet 15. september 2014 #6 Skrevet 15. september 2014 Hjemmestrikket Marius-noe (genser, dress, romper) til babyen. Annet hjemmestrikket til babyen Det er nok ingenting jeg ønsker meg selv
Fiolinisten Skrevet 15. september 2014 #7 Skrevet 15. september 2014 Spiselige ting er relativt trygt å gi, så fremst en tar hensyn til mottagers allergier og smak. Smykker syns jeg også er kjekt å få. 1
mercury_ Skrevet 15. september 2014 #8 Skrevet 15. september 2014 Dette går kanskje litt forbi det du spør om, men vi er tre venninner som liker å gi bort hjemmelagede julegaver. I år ønsker jeg meg av dem at vi møtes et par ganger i desember og har juleverksted der vi kan pusle med gavene sammen. Som noen over her skriver, så blir det litt overflødig for meg å få kjeks eller konfekt av dem, og at jeg gir dem det samme. Men det å møtes og drikke gløgg, høre på julesanger og lage ting sammen, det er noe jeg setter stor pris på
mercury_ Skrevet 15. september 2014 #9 Skrevet 15. september 2014 brente mandler med appelsin/kaffe (så det var noen som skulle gi det i en annen tråd, heldige mottakere Anonymous poster hash: 90fa4...176 Det var vel kanskje meg Hvis du PM'er meg adressen din skal du ikke se bort ifra at det kommer noen brente mandler din vei før jul 2
Gjest Raptuza Skrevet 15. september 2014 #10 Skrevet 15. september 2014 Heimalaga konfekt på glas er digg, med fin etikett og band på. Would make me happy iallefall ...!
Gjest Kongsdatteren Skrevet 16. september 2014 #11 Skrevet 16. september 2014 (endret) Fikk hjemmestrikket Skappel genser av min søster et år. Det var en utrolig koselig gave, varm og god <3 Også fikk jeg såper i form av blomster som min svigerinne hadde laget. Ordentlig koselig med hjemmelagde gaver syns jeg Sånne gaver ønsker jeg meg gjerne igjen! Endret 16. september 2014 av Kongsdatteren
kaprifolen Skrevet 17. september 2014 #12 Skrevet 17. september 2014 Strikketøy til både voksne og barn, jakker, sokker, votter, heldress til ungene, osv. Hjemmelagde puter om de er av typen med fotomotiv av ungene våre, for eksempel. Ønsker meg IKKE; marsipan, pynteting, duker.
Gjest Yellowrose Skrevet 17. september 2014 #13 Skrevet 17. september 2014 Ønsker meg sjokolade coockies på glass! Synes det er såå koselig å få bakst i julegaver.
sunSpring Skrevet 17. september 2014 #14 Skrevet 17. september 2014 Hvilke hjemmelagede ting ønsker du deg? (Og hvilke hjemmelagede ting ønsker du deg ikke) Jeg ønsker meg hjemmestrikkede klær inkl raggsokker. Anonymous poster hash: dc9a1...59a Hjembakt brød, sukessterte, ripsgele, tyttebærsyltetøy, grytekluter, tørket sopp, lammerull.
Rozárka Skrevet 17. september 2014 #15 Skrevet 17. september 2014 Hvilke hjemmelagede ting ønsker du deg? (Og hvilke hjemmelagede ting ønsker du deg ikke) Jeg ønsker meg hjemmestrikkede klær inkl raggsokker. Anonymous poster hash: dc9a1...59a Skjerf og lue. Jeg ønsker meg ikke syltetøyglass med en tøyfirkant festet med strikk, dyttet full av et eller annet personen syns var smart å masseprodusere og putte på glass. 2
Ruskemor Skrevet 17. september 2014 #16 Skrevet 17. september 2014 Hjemmelaget ullsokker er det som står høyest på ønskelisten hvert år Kremer, såpe og lys er jeg ikke så giret på å få.
Honey Dew Skrevet 17. september 2014 #17 Skrevet 17. september 2014 Jeg ønsker meg hjemmestrikket genser. Forsøker å strikke selv, men ga opp da jeg kom til ermefellingen på bolen...
SiMa Skrevet 18. september 2014 #18 Skrevet 18. september 2014 Varme ullsokker. Håper jeg får det i år også (er litt bortskjemt). Noe tantebarna mine har laget. Alltid like spennende, og jeg vet at det ligger omtanke bak. Vørterbrød og krumkaker hadde også vært fint. Hjemmelaget sylte, det har jeg fått en gang, og vil gjerne ha det igjen. Hjemmelaget juletrepynt, spesielt laget av tantebarna. (Vi skal ha juletre for første gang i år, så har ingenting.) Noe jeg absolutt ikke ønsker meg er dekorerte lys. Jeg ville ikke brukt dem, fordi det er brannfarlig. Og jeg liker ikke å ha lys bare stående til pynt. Lys er til for å tennes! Malerier/"kunstverk"/pynteting ønsker jeg meg stort sett ikke, uavhengig av om det er hjemmelaget eller kjøpt. Det virker som de som kjøper sånne ting konsekvent bommer på hva som faller i smak hos meg. Generelt foretrekker jeg at ting har en funksjon i tillegg til å være dekorative. 1
Anciol Skrevet 18. september 2014 #19 Skrevet 18. september 2014 Hjemmestrikkede Raggsokker og votter:)
AnonymBruker Skrevet 18. september 2014 #20 Skrevet 18. september 2014 Hjemmestrikka sokker, tøfler, gensre, vanter, luer osv. er knall:) Hjemmelaget godis er heller ikke dumt. Men det er jo sånt en kan gi til de fleste, andre hjemmelagde gaver må liksom skreddersys mer. Vel, synes jeg da. Anonymous poster hash: 1117b...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå