Gå til innhold

Nettdating - hvor mange traff du før det ble full klaff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal møte mann nummer 8 nå til helgen. Har vært på sukker i ett år, men ikke fått sterke følelser for noen av de som har vært tidligere.

Hvor mange møtte dere før dere følte på Amors piler?

Anonymous poster hash: 7bc1c...ef3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gangen så ble det full klaff på første møte (Kom til og med i kontakt med fyren på samme dagen som jeg ble registrert som bruker.)
Gang nummer to ble det aldri noen ny klaff.

Skrevet

Første gang traff jeg rundt 20 før det ble klaff. Vi var sammen 5 år. Nå har jeg vel truffet det tilsvarende i løpet av halvannet år uten hell. Har lagt nettdatingen på is, for godt tror jeg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nesten overbevist om at nettdating er et avsluttet kapittel. Tinder og andre metoder kommer til å overta. Matchmaking kommer til å bli det nye tror jeg. Da slipper man alle disse datene og betaler heller noen for å gjøre hele jobben for en.

Skrevet

20 og teller ennå... :)

Anonymous poster hash: 530b7...7b7
Skrevet

Jeg er nesten overbevist om at nettdating er et avsluttet kapittel. Tinder og andre metoder kommer til å overta. Matchmaking kommer til å bli det nye tror jeg. Da slipper man alle disse datene og betaler heller noen for å gjøre hele jobben for en.

Brukes Tinder fortsatt?

Anonymous poster hash: fe8bf...2b3

Skrevet

Brukes Tinder fortsatt?

Anonymous poster hash: fe8bf...2b3

Tinder brukes bare mer og mer. Og statistisk sett så har Tinder vært det stedet flest av mine kunder har truffet noen. Men det kan jo være fordi det er det jeg anbefaler, så når de er "pusset opp" litt og blir sendt dit så klaffer det, men hadde jeg sendt dem tilbake på nettdatingsider kunne det muligens blitt nye resultater der også.

Jeg vet ikke jeg, men man slipper iallefall mange unødvendige meldinger fra folk man har null interesse av ved å bruke Tinder.

Jeg er selv på Sukker Møteplassen Beautiful people og Tinder. Tinder og BP er de eneste stedene jeg har funnet noen jeg har følt match med i det siste. Men så er jo ikke jeg helt A4 og trenger noen som er litt crazy for å bli tiltrukket.

Skrevet (endret)

Siden siste forhold for halvannet år siden, så har jeg møtt: 9 stykker gjennom nettdating.

Synes det er mange faktisk....

1 som jeg datet fast i ca to måneder, men så ble jeg dumpet. 1 som jeg var på date med to ganger men så dumpet jeg han. 1 som jeg datet lenge, og han ville bli kjæresten min, men jeg dumpet han for jeg følte meg ikke lykkelig med han, 2 som jeg møtte en gang - hørte ikke mer ifra de. 1 som jeg møtte flere ganger,men da han fortalte meg at han ville kun ha meg som fast elskerinne, så dumpet jeg han. På nyåret møtte jeg 1 som dumpet meg etter første treff, 1 som ville begynne med sex, og så forhold, og derfor avsto jeg å treffe han igjen. 1 som jeg ble kjempeforelsket i , men føler at han er kun sexinteressert selv om han i starten sa noe annet. Vi har hele tiden oppført oss som kjærester ovenfor hveandre, men jeg er usikker på hensiktene hans. Så tar alt med ro nå. :) Hehe... litt av et surr! ;). Itilegg har jeg masse gamle dater fra tidligere som har dumpet meg før som kommer tilbake og sier at de egentlig var så forelsket i meg, og at de dumpet meg ikke fordi at det var noe galt med meg osv osv. Og naboer som kontakter meg via facebook, og sier at de har sett meg og at de liker meg. Så jeg har mye tilbud ihvertfall.

Kunne ønske at det var lettere å finne kjærligheten :)

Men uansett så ser jeg på dette med nettdating som positivt og veien til å finne kjærligheten for meg :) Jeg har tro på den, og håper på den . Men akkurat nå er jeg ikke klar for å treffe en ny mann. Og tross mye merkelige erfaringer, så får jeg jo inntrykk av at det er håp utifra de også. Den som våger kan vinne!

Endret av Meline37
Skrevet

Siden siste forhold for halvannet år siden, så har jeg møtt: 9 stykker gjennom nettdating.

Synes det er mange faktisk....

1 som jeg datet fast i ca to måneder, men så ble jeg dumpet. 1 som jeg var på date med to ganger men så dumpet jeg han. 1 som jeg datet lenge, og han ville bli kjæresten min, men jeg dumpet han for jeg følte meg ikke lykkelig med han, 2 som jeg møtte en gang - hørte ikke mer ifra de. 1 som jeg møtte flere ganger,men da han fortalte meg at han ville kun ha meg som fast elskerinne, så dumpet jeg han. På nyåret møtte jeg 1 som dumpet meg etter første treff, 1 som ville begynne med sex, og så forhold, og derfor avsto jeg å treffe han igjen. 1 som jeg ble kjempeforelsket i , men føler at han er kun sexinteressert selv om han i starten sa noe annet. Vi har hele tiden oppført oss som kjærester ovenfor hveandre, men jeg er usikker på hensiktene hans. Så tar alt med ro nå. :) Hehe... litt av et surr! ;). Itilegg har jeg masse gamle dater fra tidligere som har dumpet meg før som kommer tilbake og sier at de egentlig var så forelsket i meg, og at de dumpet meg ikke fordi at det var noe galt med meg osv osv. Og naboer som kontakter meg via facebook, og sier at de har sett meg og at de liker meg. Så jeg har mye tilbud ihvertfall.

Kunne ønske at det var lettere å finne kjærligheten :)

Men uansett så ser jeg på dette med nettdating som positivt og veien til å finne kjærligheten for meg :) Jeg har tro på den, og håper på den . Men akkurat nå er jeg ikke klar for å treffe en ny mann. Og tross mye merkelige erfaringer, så får jeg jo inntrykk av at det er håp utifra de også. Den som våger kan vinne!

Hvordan i all verden klare holde styr på alt dette da ?? :fnise:

Blir jo "svett" av bare lese.

Tror jeg gir opp leeeeeenge før jeg rekker så langt.

Er det et kloster i nærheten her tro..

Kjærlighetens lange krokete vei - passende tittel på boka ?

• Liker 1
Skrevet

Jeg for min del skjønner ikke helt at folk anser Tinder som bedre enn de "vanlige" nettsidene. På Tinder vet man ingenting om personen - foruten utseendet - før man eventuelt får chattet litt med vedkommende. På Sukker o.l. er det mange kjekke, men flere kan jeg raskt utelukke bare ved å lese noen setninger, eller ved å se på "match-treet".

Det det koker ned til er at på nettsidene vet man mest mulig om en person før man tar kontakt, som jo er en bra ting, mens på Tinder må man chatte seg til alt utover utseendet - og da blir det hele langt på vei et skudd i blinde.

På nettsidene kan noen riktignok druknes i meldinger fra folk man ikke er interessert i, men for det første er dette et luksusproblem, og er man ikke interessert selv kan man enten bare la være å svare, eller blokkere personen hvis vedkommende ikke "gir seg".

Anonymous poster hash: 27243...971
Skrevet

Reklamerer du for deg selv igjen nå..

Anonymous poster hash: faa4f...e09

• Liker 4
Skrevet

Liker å bli litt kjent over nettet før vi møtes så jeg har ikke møtt så mange. Kjæresten min møtte jeg på 3. forsøket. Vært sammen med henne i 8 måneder nå :)

Anonymous poster hash: 301ad...aa6
Skrevet

Jeg møtte en hel haug fra Sukker, har ikke telling. 10-15 stk kanskje.

De gangene jeg var virkelig spent på personen jeg møtte ble det full klaff (3 av 15 ca). Mens flere var mer pga tidsfordriv og tanken om at "man vet jo aldri".

Har møtt noen som jeg er venner med ennå. Og han jeg har vært sammen med i 2 år nå er fra sukker :D

Anonymous poster hash: 24bcc...0c3
Skrevet

Reklamerer du for deg selv igjen nå..

Anonymous poster hash: faa4f...e09

Nei gjør nok ikke det. Bare poengterer fakta ut i fra utviklingen som er og behov mennesker har. Jeg kommer til å holde meg til rådgivningstjenester, men håper det dukker opp et skikkelig bra matchmakingbyrå i landet vårt snart :) Jeg vil stå først i kø for å bli matchet iallefall!

Skrevet

Jeg for min del skjønner ikke helt at folk anser Tinder som bedre enn de "vanlige" nettsidene. På Tinder vet man ingenting om personen - foruten utseendet - før man eventuelt får chattet litt med vedkommende. På Sukker o.l. er det mange kjekke, men flere kan jeg raskt utelukke bare ved å lese noen setninger, eller ved å se på "match-treet".

Det det koker ned til er at på nettsidene vet man mest mulig om en person før man tar kontakt, som jo er en bra ting, mens på Tinder må man chatte seg til alt utover utseendet - og da blir det hele langt på vei et skudd i blinde.

På nettsidene kan noen riktignok druknes i meldinger fra folk man ikke er interessert i, men for det første er dette et luksusproblem, og er man ikke interessert selv kan man enten bare la være å svare, eller blokkere personen hvis vedkommende ikke "gir seg".

For min del handler det om mennesken som er på Tinder. Det er flere jeg føler jeg matcher med der, enn andre steder. I tillegg så brukes det mer som et verktøy for å treffe noen, mens man blir kjent i virkeligheten. Jeg trenger ikke å lese om en person eller se haugevis med bilder før jeg treffer personen. For meg blir Tinder nærmere virkeligheten hvor man bare treffes og finner ut om det er kjemi før man blir kjent.

Skrevet

Første gang. Det ble 4 uker i utlandet. Nå skal vi møtes igjen i 3,5 uker og planlegger forlovelse.

Skrevet

Jeg møtte fire fra nett "på ordentlig", to av dem ble til forhold (kortvarige...). Har nå vært i et godt forhold i snart 7 år med en jeg IKKE møtte via nett. ;)

Anonymous poster hash: bf266...8f2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Skal møte mann nummer 8 nå til helgen. Har vært på sukker i ett år, men ikke fått sterke følelser for noen av de som har vært tidligere.

Hvor mange møtte dere før dere følte på Amors piler?

Anonymous poster hash: 7bc1c...ef3

I løpet av 10 år med frem og tilbake på Sukker så klarte jeg å hanke inn færre dater en hva en har fingrer på en hånd. Fikk ikke skikkelige følelser for noen av dem, og konkluderte med at det er mye rart der ute...

Har hørt damer dra gjennom mer eller mindre hundrevis av kaffedater før de har funnet en fyr de har følt nok kjemi med til å orke date nummer to. Så langt ligger du veldig godt an.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg kan love deg en ting, matchtreet til Sukker virker ikke.

Skrevet

I løpet av 10 år med frem og tilbake på Sukker så klarte jeg å hanke inn færre dater en hva en har fingrer på en hånd. Fikk ikke skikkelige følelser for noen av dem, og konkluderte med at det er mye rart der ute...

Har hørt damer dra gjennom mer eller mindre hundrevis av kaffedater før de har funnet en fyr de har følt nok kjemi med til å orke date nummer to. Så langt ligger du veldig godt an.

Det er nok bare tull. Menn er akkurat like selektive og vanskelige der inne, det er jo ikke uten grunn at det finnes så mange single damer heller. Selv er jeg en av de, men siden jeg er innadvendt og stille, drukner jeg i mengden av damer som kaster seg etter enhver. "Hundrevis av kaffedater" høres mest ut som en dårlig vits.

Anonymous poster hash: 36c3e...ac3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...