Lutetium 71 Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Prøver å lete opp en reklame fra en eller annen gang iløpet av de siste 10 årene. Vet ikke nok til at google er snill med meg, så derfor må jeg ha hjelp! Den er som nevnt filmet fra innsiden av kjøleskapet, husker ikke hva det er reklame for, tipper yoghurt eller noe lignende? Vrien er at man har lekt seg med tekstingen, og det er folk fra forskjellige land som åpner skapet (og skal hente en yoghurt el.lign.). En gang var det enten noen som kom med en lang regle på et eller annet språk (indisk?), og underteksten beto av et eneste ord, eller så sa vedkommende et enkelt ord, og det kom en laaang undertekst. Uansett, ustyrtelig morsomt for den som liker slikt, og jeg kunne ønske noen kunne hjelpe meg med å lete den opp! Noen?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 trooor kanskje jeg husker vagt noe sånt, men hvis du tror det var yoghurt hva med å søke på yoghurt reklamer ? eeller søke opp div yoghurt merker også gå videre og søke på reklamer fra det og det merket ? Anonymous poster hash: 415bc...9b8
Lutetium 71 Skrevet 14. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2014 trooor kanskje jeg husker vagt noe sånt, men hvis du tror det var yoghurt hva med å søke på yoghurt reklamer ? eeller søke opp div yoghurt merker også gå videre og søke på reklamer fra det og det merket ? Anonymous poster hash: 415bc...9b8 Nope. Finner stort sett de fæle "smaken du er vokst opp med" reklamene. Ingen relaterte reklamer som ligner på "inside fridge" reklamen (jupp, har prøvd å søke på engelsk også).
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #5 Skrevet 15. september 2014 Har du sjekket alle Gullfisken-nominerte for de aktuelle årene?Anonymous poster hash: 9e15d...53f
Lutetium 71 Skrevet 15. september 2014 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2014 Har du sjekket alle Gullfisken-nominerte for de aktuelle årene?Anonymous poster hash: 9e15d...53f Takk for forslaget. Skal sjekke det ut.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #7 Skrevet 15. september 2014 Takk for forslaget. Skal sjekke det ut. Jeg har også lett uten å finne. Her er link til andre morsomme reklamefilmer http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=235779&page=3 Anonymous poster hash: 7de96...3a6
Lutetium 71 Skrevet 15. september 2014 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2014 Takk for link. Har ikke skutt gullfuglen enda (eller fisken?), trodde jeg hadde funnet den da jeg snublet over denne, men akk: Får trøste seg med misjonen imens:
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #9 Skrevet 15. september 2014 Jeg har også prøvd å finne den siden den hørtes veldig morsom ut, men uten resultat, dessverre. Men i denne tråden er det litt av hvert av andre reklamefilmer som brukere her har valgt å dele http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=829829 Anonymous poster hash: 9bc4b...5a8
Lutetium 71 Skrevet 15. september 2014 Forfatter #10 Skrevet 15. september 2014 Jeg har også prøvd å finne den siden den hørtes veldig morsom ut, men uten resultat, dessverre. Men i denne tråden er det litt av hvert av andre reklamefilmer som brukere her har valgt å dele http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=829829 Anonymous poster hash: 9bc4b...5a8 Tja.. minnet har en tendens til å forskjønnes med tiden. Jeg holdt på å le meg fillete av den Golden reklamen tidligere f.eks, den er fortsatt råmorsom, men kanskje litt tammere enn jeg husker den. Løvsugeren er høydepunktet, uten tvil. *lese tråd*
Lutetium 71 Skrevet 15. september 2014 Forfatter #11 Skrevet 15. september 2014 Kom på en reklame til, for.. dent pastiller eller et eller annet tyggismerke? Unggutt som nettopp har kjørt hjem ei jente på mopeden sin (eller bare møter henne utenfor huset, husker ikke). Han sitter der på mopeden og prøver å finne å noe å si, men kommer bare med hm.. ehhh.. osv. Plutselig kommer han borti tuta, og det kommer et OJ! Holdt på å le meg ihjel av den der også. (Men ja, finner den ei)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå