Malou Skrevet 9. juli 2004 #1 Skrevet 9. juli 2004 Jeg har sett en video på MTV et par ganger i den siste tiden, med en Rn'B jentegruppe (unge, 4-5 stk) som jeg synes minner ganske mye om En Vouge. Mye av videoen er laget sånn at den ser litt gammel ut og jentene har sånne Moulin Rouge antrekk på seg. Gruppa heter noe med 5 tror jeg, men jeg husker ikke resten. Noen som kan hjelpe? Jennifer
Malou Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #2 Skrevet 9. juli 2004 Ingen som kan bidra til å redde nattesøvnen min? Jennifer
Gjest Poirot Skrevet 9. juli 2004 #3 Skrevet 9. juli 2004 Vet hvem du mener, har sett videoen. Men husker ikke navnet. Har du prøvd å lese igjennom VG-lista?
Malou Skrevet 9. juli 2004 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2004 Sjekka VG-lista nå, men der var den desverre ikke.. *leter videre* Jennifer
*Emma* Skrevet 9. juli 2004 #5 Skrevet 9. juli 2004 Det ringer ingen bjeller hos meg....men jeg har sett veldig lite på MTV i det siste...kanskje du finner dem i denne band listen?! Jeg søkte på five og 5 men fant ingen jente band.... http://www.mtv.com/bands/alphabrowse.jhtml?chars=%23a
Malou Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2004 Jeg har blitt litt usikker på om bandnavnet har noe med tallet 5 å gjøre i det hele tatt nå.. :-? Men i det minste har noe av teksten kommet til meg i løpet av natten og jeg husker noe av melodien; I can get down on my knees, and appologize to you.. Hjelper kanskje ikke så mye mer da men.. Jennifer
Malou Skrevet 10. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2004 Sangen heter 'On my knees' og gruppa heter The 411. Nå lurer jeg bare på hvor jeg fikk det 5-tallet fra? I allefall, problem solved. Godt jeg fikk lagt ut en tråd som jeg tilslutt fant svaret på selv.. Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå