AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg har blitt bedt i bursdag neste helg til ei jeg studerer sammen med som jeg ikke kjenner så veldig godt. Jeg har ikke lyst til å gå i det hele tatt fordi jeg hater sosiale sammenkomster. Da hun spurte om jeg ville komme så kom det så brått på at jeg ikke klarte å si at det ikke passet i og med at dato ikke var bestemt enda heller, så det var ikke mulig å si at det ikke passet den helgen. Jeg er ekstremt dårlig til å lyve og klarer ikke komme på noen gode unnskyldninger for å ikke dra bortsett fra at jeg ikke har lyst... Jeg kan også legge til at jeg er litt eldre enn alle de andre som skal dit og føler at jeg ikke er på samme "mentale" stadie som de er og trives ikke spesielt godt i deres selskap heller. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 1f70d...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #2 Del Skrevet 14. september 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 1f70d...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 14. september 2014 #3 Del Skrevet 14. september 2014 Du kan prøve å være åpen? Si at du er takknemlig for invitasjonen, men at du kan bli litt stresset i sosiale sammenkomster og ikke tror det ville vært hyggelig, men at det var hyggelig av henne å spørre likevel, og håper hun får en fin fest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #4 Del Skrevet 14. september 2014 enig med Rainstorm. bedre å være ærlig enn å lyve å si at du feks skal bort, for så å bli ferska hjemme Anonymous poster hash: 0c5ac...0db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. september 2014 #5 Del Skrevet 14. september 2014 Du kan bare si at du ikke kommer, og at det er personlige grunner til det. Det er ærlig, og ingen kan kreve deg for en forklaring. Det kan virke som om noen oppfatter at de klikker bedre med deg enn du gjør med dem, så hvorfor ikke gi det en sjanse? De ville vel ikke invitere deg om de ikke ønsker å ha deg der? Så hvorfor ikke bare gi det et forsøk? Hva har du å tape på å bli bedre kjent med dine medstudenter? Kanskje det er nettopp fordi de omgås også utenom studiet, at de klikker så bra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower Skrevet 14. september 2014 #6 Del Skrevet 14. september 2014 Dersom du virkelig ikke har lyst til å gå og virkelig ikke vil si hva som egentlig er grunnen; si at du har fått omgangssyken. Ingen vil ha besøk av noen med omgangssyken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 14. september 2014 #7 Del Skrevet 14. september 2014 Du kan jo sende mld dagen før å si at du ikke føler deg helt bra, men at du skal gi en lyd senere om hvordan det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #8 Del Skrevet 14. september 2014 Det handler ikke egentlig om "klikk", men bare at disse jentene har helt andre interesser enn det jeg har.. En annen ting er at denne jenta bor litt mer enn en time reisetid unna meg, og det er ekstremt upraktisk for meg å reise til henne.. Anonymous poster hash: 1f70d...b9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umwar Skrevet 15. september 2014 #9 Del Skrevet 15. september 2014 Det handler ikke egentlig om "klikk", men bare at disse jentene har helt andre interesser enn det jeg har.. En annen ting er at denne jenta bor litt mer enn en time reisetid unna meg, og det er ekstremt upraktisk for meg å reise til henne.. Anonymous poster hash: 1f70d...b9a En times reisevei er litt langt da. Hvis det er med buss skjønner jeg deg godt. Si at du ikke er i form, og at det blir litt langt med en times reising. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #10 Del Skrevet 15. september 2014 "Takk for invitasjonen, men jeg kan ikke komme. Ha en fin fest!" Anonymous poster hash: 32f7c...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berit Skrevet 15. september 2014 #11 Del Skrevet 15. september 2014 Du kan prøve å være åpen? Si at du er takknemlig for invitasjonen, men at du kan bli litt stresset i sosiale sammenkomster og ikke tror det ville vært hyggelig, men at det var hyggelig av henne å spørre likevel, og håper hun får en fin fest? Synes det var veldig fint svar du kunne gi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #12 Del Skrevet 15. september 2014 Eller du kan ta en spansk en å si du er syk Anonymous poster hash: dc91e...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #13 Del Skrevet 15. september 2014 Jeg har blitt bedt i bursdag neste helg til ei jeg studerer sammen med som jeg ikke kjenner så veldig godt. Jeg har ikke lyst til å gå i det hele tatt fordi jeg hater sosiale sammenkomster. Da hun spurte om jeg ville komme så kom det så brått på at jeg ikke klarte å si at det ikke passet i og med at dato ikke var bestemt enda heller, så det var ikke mulig å si at det ikke passet den helgen. Jeg er ekstremt dårlig til å lyve og klarer ikke komme på noen gode unnskyldninger for å ikke dra bortsett fra at jeg ikke har lyst... Jeg kan også legge til at jeg er litt eldre enn alle de andre som skal dit og føler at jeg ikke er på samme "mentale" stadie som de er og trives ikke spesielt godt i deres selskap heller. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 1f70d...b9a Hadde akkurat samme problemet nå på lørdag, til og med det med at jeg var en del eldre enn de andre. Gruet meg hele dagen og prøvde å komme på unnskyldninger for å ikke dra. Men jeg måtte bare gå, og det ble faktisk en veldig kjekk kveld. Så jeg anbefaler deg å gå og utfordre komfortsonen din litt Anonymous poster hash: 94459...959 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå