Engel Skrevet 24. juni 2002 #1 Del Skrevet 24. juni 2002 Noen som har erfaring med disse barene som man kan bruke som erstatning for et eller flere måltider? Samboeren min prøver dem nå, har brukt dem i snart ei uke, og foreløpig skjer ingenting, selv om han også spiser sundt til de andre måltidene og trimmer litt ved siden av. Vil gjerne høre om noen har gått ned ved hjelp av disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 24. juni 2002 #2 Del Skrevet 24. juni 2002 Jeg har aldri prøvd de selv, men jeg tittet på kalori innholdet i dem og det tilsvarer en helt normal lunsj.... Husk at han må få i seg nok kalorier også da... og ikke for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. juni 2002 #3 Del Skrevet 24. juni 2002 Det er iallefall noen som tjener gode penger på å selge dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 24. juni 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 24. juni 2002 De inneholder 200 kcal , og når man normalt skal ha et inntak på rundt 1800 kcal for å holde vekten, blir jo dette litt mindre da, spesielt siden det er middagen han vanligvis erstatter med en sånn bar. Og ja, de er dyre, og det er pulverkurer også, og disse funker jo for noen, man går ned i vekt, det er bare vanskelig å holde den stabil. Min samboer trenger ikke gå ned mye, vil bare få bort 4-5 kg som plager han veldig. Har noen prøvd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. juni 2002 #5 Del Skrevet 24. juni 2002 :o oj... Ikke kutt middagen! Deter det viktigste måltidet (vel, sammen med forkost kanskje... ) !!! Middager måltid som skal inneholde mye forskjellig, og mest kcal av alle måltidene... Kutt, om noe, lunch... Men hvorfor spsie 200kcal bar, når en ellers ville spist 200kcal ekte, billigere og god mat..... Dersom kiloene plager ham mye, er det vel motivasjon til ikke å bare ta snarveier... Kanskje litt trim, og bevisst forhold til sunn og god mat er bedre??? Jeg er som du merker speptisk til alt som koster penger...penger en kanskje ikke trenger å bruke, da altentaivene er like gode/bedre og billigere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 24. juni 2002 #6 Del Skrevet 24. juni 2002 Det hender jeg kjøper en av de når jeg får ekstremt lyst på sjokolade.. :D Synes den med peanøtt/sjokolade er nam, men ville aldri erstattet de med et helt måltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. juni 2002 #7 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg kan bruke dem som mellommål når jeg blir sulten. Det metter litt, ikke bare gir deg næring. De er også greie å ha i skolevesken når man ikke kan begynne å rasle med matpapir og sånn. Og så har jeg alltid liggende i treningsbagen, tilfelle jeg ikke rekker å spise før trening men må ha noe. Mye bedre enn en sjokkis. Så for meg er det litt sånn "folk-i-farta-mat". Å legge om kostholdet og at en sånn en er et måltid - ville jeg aldri gjort. Man skal kose seg ved måltidene, og nyte maten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pamella - ikke innlogget Skrevet 25. juni 2002 #8 Del Skrevet 25. juni 2002 Ikke mer en 200 kcl nei.. neimen da var det ikke så ille som jeg trodde. Jeg var sikker på at jeg leste at det var mer i de (300-400kcl). Men uansett. Be han legge vekk de slankebarene og lage seg en skikkelig god salat eller brødskive istedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 25. juni 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 25. juni 2002 Poenget med disse barene er at de inneholder alle næringsstoffene man trenger, og derfor er det egentlig "tryggere" enn f.eks. å spise et veldig lite annet måltid hvis man først skal kutte ned. Og middagen er helt riktig som noen skrev her det måltidet som inneholder mest kalorier, noe som faktisk IKKE er fordelaktig for kroppen, da vi trenger energien mer tidligere på dagen. Må også si at han jogger 2-3 ganger i uken (når jobben tillater det...), og at vi vanligvis spiser veldig sundt og variert. Men når dette ikke hjelper så må man jo bare prøve noe nytt. Forresten, 200 kcal er et ganske stort mellommåltid... Men det kommer jo an på hvor mye man spiser til de andre måltidene selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå