AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Satt på nettet og kjedet meg en kveld, så pratet med en fyr på nettet jeg ikke kjenner i det hele tatt på ekte. Jeg var så dum at jeg oppga mitt mobilnr til han, kan han misbruke dette på noen måte? Han har heldigvis ikke sendt noe og nå angrer jeg så bittert... Men tenker at man kan jo finne nr til hvem som helst i telefonkatalogen, men ble nervøs..Anonymous poster hash: 99c48...462
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Ja klart det er en fair sjanse for at det kan bli misbrukt. Like stor sjanse som at det ikke blir det. Lettere å se an situasjonen utifra hva dere snakket om og, og hvilken nettside dette var. Ikke gjør noe slikt igjen. Anonymous poster hash: fc081...236 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Ja klart det er en fair sjanse for at det kan bli misbrukt. Like stor sjanse som at det ikke blir det. Lettere å se an situasjonen utifra hva dere snakket om og, og hvilken nettside dette var. Ikke gjør noe slikt igjen. Anonymous poster hash: fc081...236 Ah takk. Ikke noe verre en en spillnettside, en ung gutt. Men synes det ble for frempå. Aldri igjen nei. TsAnonymous poster hash: 99c48...462
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Litt enig i den at et mobilnummer er noe som ligger ute i telefonkatalogen. Regner med at det eneste han eventuelt kommer til å bruke nummeret til er å kontakte deg. Anonymous poster hash: 61b00...56e 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Ah takk. Ikke noe verre en en spillnettside, en ung gutt. Men synes det ble for frempå. Aldri igjen nei. TsAnonymous poster hash: 99c48...462 Om dette skjedde for lenge siden og du ikke har hørt noe så kan du nok bare senke skuldrene. Hilsen ei som har vært like ung og dum, og endte med å måtte bytte nummer fordi jeg aldri lærte. Og dette sier jeg ikke for å skremme deg, men en liten advarsel Anonymous poster hash: fc081...236 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Ja klart det er en fair sjanse for at det kan bli misbrukt. Like stor sjanse som at det ikke blir det. Lettere å se an situasjonen utifra hva dere snakket om og, og hvilken nettside dette var. Ikke gjør noe slikt igjen. Anonymous poster hash: fc081...236 Tja, det er vel mindre sjanse for at det skal bli misbrukt enn at det ikke vil bli det... men det er da ikke allverden som kan skje. Som hun nedenfor skriver, det er jo bare å skifte nummer om det ble noe:p Hva tror du han skulle gjort med det? Anonymous poster hash: 5dbaa...846
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Først vil jeg si tusen takk for all responsen! :DLitt enig i den at et mobilnummer er noe som ligger ute i telefonkatalogen. Regner med at det eneste han eventuelt kommer til å bruke nummeret til er å kontakte deg. Anonymous poster hash: 61b00...56e Phew, håper ikke han kontakter meg heller. Da unngår jeg å svare. Mitt nr er ikke i katalogen, så sånn sett har han ikke mitt fulle navn eller noe. Og kan aldri finne ut om nr er feil.Om dette skjedde for lenge siden og du ikke har hørt noe så kan du nok bare senke skuldrene.Hilsen ei som har vært like ung og dum, og endte med å måtte bytte nummer fordi jeg aldri lærte. Og dette sier jeg ikke for å skremme deg, men en liten advarsel Anonymous poster hash: fc081...236 Phew, godt å høre! Han sendte til meg på snap, og sa jeg ikke ville snakke om noe personlig kun spill, så får håpe han respekterer det og det ikke er noen fare. Takk Tja, det er vel mindre sjanse for at det skal bli misbrukt enn at det ikke vil bli det... men det er da ikke allverden som kan skje. Som hun nedenfor skriver, det er jo bare å skifte nummer om det ble noe:pHva tror du han skulle gjort med det? Anonymous poster hash: 5dbaa...846 Det jeg frykter mest er at han skal legge til nr mitt på en nettside, f.eks. "skriv mobilnrn for å betale" osv. Registrere med det o.l. Hilsen tsAnonymous poster hash: 99c48...462
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Først vil jeg si tusen takk for all responsen! :D Phew, håper ikke han kontakter meg heller. Da unngår jeg å svare. Mitt nr er ikke i katalogen, så sånn sett har han ikke mitt fulle navn eller noe. Og kan aldri finne ut om nr er feil. Phew, godt å høre! Han sendte til meg på snap, og sa jeg ikke ville snakke om noe personlig kun spill, så får håpe han respekterer det og det ikke er noen fare. Takk Det jeg frykter mest er at han skal legge til nr mitt på en nettside, f.eks. "skriv mobilnrn for å betale" osv. Registrere med det o.l. Hilsen tsAnonymous poster hash: 99c48...462 Neida det skjer nok ikke. Han er nok en snill gutt som de fleste av oss andre. Bare å anmelde om han begynner å bli truende. Anonymous poster hash: fc081...236 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #9 Skrevet 14. september 2014 Neida det skjer nok ikke. Han er nok en snill gutt som de fleste av oss andre. Bare å anmelde om han begynner å bli truende. Anonymous poster hash: fc081...236 Phew utrolig lettende å høre. Ja, det skal jeg ser det isåfall på neste regning TsAnonymous poster hash: 99c48...462
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå