Gå til innhold

Komfyrvakt, knekt bakdel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en komfyrvakt over koketoppen på kjøkkenet mitt. Det ble lagt fliser der for ikke lenge siden, og når jeg nå skulle feste fast komfyrvakten igjen ser jeg at bakdelen er ødelagt, dvs komfyrvakten er intakt men ikke opphenget. Noen som vet hvor jeg får tak i en slik bakdel, eller må man bytte hele greia? Nå henger den bare på halv 12 med dobbeltsidig teip, ikke en varig løsning.. Leiligheten er helt ny, så komfyrvakten er årets utgave.

Anonymous poster hash: 26d0a...3c6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å hjelpe når du ikke skriver merke?

Skrevet

Aha. Denne du bruker en magnet til å avstille? Skal bare være å bytte bakskive. Fikk du ikke med når du kjøpte leil?

Skrevet

Bruker magnet ja :) Fikk ikke med flere bakskiver enn den som hang på veggen nei, burde jeg fått det? Kanskje jeg kan spørre styreleder i borettslaget da?

Skrevet

Det vanlige er at det følger med en ekstra grå skive ja.. var den skrudd eller festet med teip? Ja kan hende borettslaget har 😊😊☺😀

Skrevet

Den var skrudd fast og festet med teip, så veggen ble ødelagt da jeg tok den av, men nå er det jo fliser over uansett. Skal spørre styreleder i morgen, takk for hjelpen :)

Skrevet

Bare hyggelig. :) hvis ikke kan jeg kanskje sende i posten:)

Skrevet

Åh, så snill du er da :) Skal si fra i morgen når jeg har fått svar fra borettslaget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...