Gå til innhold

Vivo kredittkort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil kjøpe meg seng fortest mulig, og har nå 2tusen på kortet. Har et vivo kredittkort på 5000kr som da jeg vil bruke på sengen. Som jeg har tolket det er det 45dagers kredittfri rente, så jeg trenger da bare å betale pengene jeg har brukt inn på kontoen igjen før det har gått 45 dager? Skjønner virkelig ikke at det ikke skal koste noen ting? Og hvordan fungerer det? betaler jeg bare inn på kontoen?

Og kan jeg betale inn de 2000kr så fort som mulig, også sette inn resten når jeg har fått lønning?

Anonymous poster hash: 818da...f7f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kortet har INNTIL 45 dagers rentefri kreditt. Du vil få en faktura i posten (eller rett i nettbanken hvis du tidligere har opprettet e-faktura med dem). På fakturaen vil det stå en forfallsdato. Hvis du finner avtalen eller noen papirer fra banken da du opprettet kredittkortet, kan det hende at forfallsdato er angitt der.

F.eks hvis du har forfallsdato 15. på dette kortet, vil alt du kjøper med kortet i september komme på en samlefaktura som du skal betale innen 15. oktober.

Hvis du betaler hele summen innen forfallsdatoen, vil det ikke komme på noen renter. Det er heller ikke noe poeng i å betale inn noen sum tidligere på kortet, vent til fakturaen kommer du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...