AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 ? Anonymous poster hash: 203f4...8fb
Gjest C'est la vie:) Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Noe som kommer fra hjertet. Ønsker meg aller helst strikka sokker, lue eller skjerf.
Rumle Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 En rolig og fin jul Har ingen gaveønsker, men blir glad for det meste 1
Anglofil Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 (endret) Blir glad for alt jeg får, men har en ønskeliste allikevel (for foreldre og besteforeldre som gjerne ønsker det): * Penger * Ipod touch 64 GB Rosa * Menu propell bordskåner rosa * Menu tumblings salt og pepperbøsse runde (små) * Fotbad * Isterningskjøler fra Eva Solo * Krølltang * Digital kjøkkenvekt * Eva Solo orkidépotte * Forbrytelsen Sesong 1, 2 og 3 (dvd'er) * 24 - Den komplette serien sesong 1-8 (dvd-bokssett) * Castle: Sesong 6 (dvd) * CSI: Unsolved (spill Nintendo DS) * Tropico - Dictator Pack (pc-spill) * Ticket to Ride (brettspill) * Gestaposjefens datter av Venke H. Fehlis (bok) * 3096 dager av Natascha Kampusch (bok) * Hvorfor ser du aldri babyduer? av Nina Kristiansen (bok) * Den store boken om katter av Bruce Fogle (bok) * Alle Hall of Fame-tegneseriebøkene * Alle M-tegneseriebøkene * Alle Pondus-tegneseriebøkene * Det søte liv av Kristine Ilstad (bok) * Det kan vi stå for av Geir Lippestad (bok) * I bevegelse av Jonas Gahr Støre (bok) Mvh Yvonne Endret 14. september 2014 av Yvonne
chouette Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Bil Pusevotter Den Store Boken om Champagne(den tjukke gule med bobler utenpå)
Gjest Solsmil Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Uggs tøfler, rosendahl vannglass, sengetøy, Kari traa ullundertøy, sleeve til macbooken min, kokkekniv fra Mac, criminal minds på DVD, krølletang og monogramsjal fra LV
Gjest tuppesjura Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Kun til meg selv - kari traa roseull - ulvang raw genser - tomtom pulsklokke Fellesgaver - stekepanne - gavekort for å kjøpe hay-bord - penger - deler til servise vi samler på - oppbevaring for ved i plexiglass - interiørstæsj Det jeg kommer på i farta.
Gjest Enhjørning Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Ting til leiligheten! Og hund. Også kanskje noe kun til meg, noe sminke jeg ønsker meg eller lignende. Noe mer spesifikk liste har jeg ikke, blir glad for det jeg får uansett
elvital Skrevet 15. september 2014 #9 Skrevet 15. september 2014 Figgjo Sissel/Grete i grønn(evt gul) (servise) workshop-silje mariela (trening) fancy mobil Pulsklokke DrSeuss bøker. pelsteppe skinnhansker med ullfor str 7 jernpanne Kjøkkenmaskin Generelt ting til fremtidig(forhåpentligvis ikke så lenge til) leilighet
Christiania_Oslo Skrevet 15. september 2014 #10 Skrevet 15. september 2014 Penger Student pc med excel pakke Gavekort i div butikker Klær
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #12 Skrevet 15. september 2014 Verdensfred At ingen skal lide nød, sulte eller mangle vann Et samfunn med godhjertede mennesker Anonymous poster hash: b0c62...a9b 2
Ulzzang Skrevet 15. september 2014 #13 Skrevet 15. september 2014 Har ingen ønsker. Jeg har alt det materielle jeg trenger, og det ikke materielle også. Vil gjerne få ting til babyen vår hvis jeg absolutt skal ønske meg noe. Og nå som jeg så at noen ønsker seg fotbad så ønsker jeg meg det samme som kan komme inn handy når man er høygravid
Upadiela Skrevet 15. september 2014 #14 Skrevet 15. september 2014 Egentlig har jeg alt jeg trenger, men blir superglad for innskudd på BSU-kontoen min. Og så ønsker jeg meg en bunadsskjorte, da.
Gjest sucette Skrevet 15. september 2014 #15 Skrevet 15. september 2014 mulberry veske iphone 5s cover til macbooken pynteputer gavekort hjemmestrikkede sokker, eller slike pusesokker te te/kaffe kopper treningstøy mulberry skjerf rød og hvitvins glass ting til kjøkkenet og hele leiligheten generelt bøker
kattaa Skrevet 15. september 2014 #16 Skrevet 15. september 2014 Wokpanne.. Og julekort! Spesielt med bilder av barna til de som har. Er så mye mer personlig enn ting og tang fra butikken samtidig som jeg kan følge litt av utviklingen av de barna jeg sjeldent ser Ellers ønsker jeg meg hjemmelaget godis. Det er godt. Noe annet enn hva jeg får på butikken. Personlig. Og det havner ikke nederst i en eske. Ting som kan spises/drikkes er kjekt når man har alt og andre ikke tar et nei for et nei når jeg sier at jeg ikke trenger noe fordi jeg har alt jeg ønsker meg (Har prøvd med på å be folk donere til valgfri veldedighet i mitt navn i stedet for, men virker som at folk har vanskelig for å gi noe du ikke kan ta i fysisk )
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #17 Skrevet 15. september 2014 (Har prøvd med på å be folk donere til valgfri veldedighet i mitt navn i stedet for, men virker som at folk har vanskelig for å gi noe du ikke kan ta i fysisk ) Kanskje du kan ønske deg noe som både støtter veldedige prosjekter og som lar dem gi bort en fysisk gjenstand? Her er noe som kanskje kan være av interesse, mye godt her http://thediabetessite.greatergood.com/store/dbs/category/3295/gourmet-treats;jsessionid=AAEA9FB41880F3DBCA1689B37698BAD5.xs-a De selger kaffe og te også i tilfelle du drikker det Anonymous poster hash: 72b14...587 1
mercury_ Skrevet 15. september 2014 #18 Skrevet 15. september 2014 Le Creuset gryte. Kanskje jeg kan få alle tanter og besteforeldre til å slå seg sammen og kjøpe en sånn en til meg
kattaa Skrevet 15. september 2014 #19 Skrevet 15. september 2014 Kanskje du kan ønske deg noe som både støtter veldedige prosjekter og som lar dem gi bort en fysisk gjenstand? Her er noe som kanskje kan være av interesse, mye godt her http://thediabetessite.greatergood.com/store/dbs/category/3295/gourmet-treats;jsessionid=AAEA9FB41880F3DBCA1689B37698BAD5.xs-a De selger kaffe og te også i tilfelle du drikker det Anonymous poster hash: 72b14...587 For en flott ide Skal absolutt sette dette på ønskelista.
Gjest paramount Skrevet 15. september 2014 #20 Skrevet 15. september 2014 Noe fra LV-butikken eller Gucci
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå