Gå til innhold

Når møte barnet til en flørt første gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en veldig god venn som nylig møtte sitt nye bekjentskap på nytt etter de traff hverandre første gang.

Besøket innbefattet overnatting, som jeg syns var kjempe koselig på hans vegne. MEN så kom det frem at barnet til denne dama var hjemme da, og jeg fikk helt vondt i meg. Det er visstnok ikke sikkert det er noe seriøst over det hele, men barnet har han møtt.

Er det bare meg som reagerer veldig på det? Eller er det vanlig å møte barna så tidlig?

Anonymous poster hash: 1593d...5e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man ikke lenger er en flørt, men har et stabilt forhold som har vart en stund.

• Liker 7
Skrevet

Min stemor lå naken over pappa første gang (kveld) jeg møtte henne... Like pinlig i dag som det var den gang når jeg var åtte år...

Anonymous poster hash: 3dd87...6b5
  • Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke vanlig. Det burdte hvertfall ikke være det.

Men min eks har vel introdusert vårt barn for et 20-talls partnere opp igjennom. Og reslutatet er at han har et distansert forhold til dem. Hvilket i ettertid er bra siden det har vært noen innom...

Anonymous poster hash: 32c90...968
Skrevet

Ingen mann får møte jenta mi før det er seriøst. så om jeg blir kjent med noen får vi møtes når hun er hos pappaen ei stund

Anonymous poster hash: 16faf...93b

• Liker 1
Skrevet

Vi møttes "tilfeldig" på lekeland og slike steder når vi hadde vært sammen i tre-fire måneder. Slik ble barna kjent både med hverandre og med oss voksne. Vi begynte å overnatte hos hverandre med barna etter nesten et år, og flyttet sammen etter ca to og et halvt år sammen. Nå skal det sies at vi begge hadde 50-50-deling på barna, så vi hadde tid til å pleie forholdet og være kjærester når barna ikke var hjemme.

Vi brukte lang tid på tilvenningsfasen, og resultatet er null sjalusi, trygge barn og en harmonisk mine-og-dine-barn-familie. Gull verdt!

Jeg har ei venninne som nå nettopp har introdusert type nummer fem til sønnen sin på fire år. Hun har vært skilt i underkant av to år. Jeg synes det er direkte hensynsløst å introdusere "kjærester" så tidlig i et forhold. Sønnen hennes savner fortsatt flere av de gamle kjærestene hennes.

• Liker 3
Skrevet

Man trenger aldri å møte barnet til en flørt, nei...

Skrevet

jeg hadde vært i forhold med en mann i to mnd når jeg fikk møte barna. å etter et par uker var jeg der en hel uke når de var der. det gikk kjempefint å alle fungerte sammen. helga etter slo han opp :danse: å jeg spurte han til og med om han ikke syntes det var tidlig, for barna måtte slippe å få noen inn og ut av livet sitt, men neeeeida det var han ikke bekymret for med oss. kyss meg en viss plass

Anonymous poster hash: af38a...ef9
Skrevet

Syns det var tidlig å møte barnet. Man burde vente en goood stund før man introduserer en potensiell stefar.

Anonymous poster hash: cbed0...c55
Skrevet

Jeg har barn og har en fyr jeg har datet i ca 4 mnd. Vi tar det rolig og jeg har ingen planer om å la han møte barnet før det har gått minst 1 år og vi er i et stabilt forhold. Vi møtes kun når barnet er hos pappa.

Anonymous poster hash: b95b8...f74

• Liker 1
Skrevet

Når man ikke lenger er en flørt, men har et stabilt forhold som har vart en stund.

Skulle til å skrive det samme.

Skrevet

Her så er barna hos far ca 4 helger i året. Så dessverre må barna møte en ny kjæreste tidligere enn ønsket. Kan legge til at jeg ikke har familie heller.

Men en ny mann får uansett ikke møte barna før vi er enige om at vi er kjærester, begge ønsker noe seriøst og vi ønsker virkelig å satse på den andre.

Og overnatting skjer ikke med det første, bare korte besøk i starten.

Og barna har bare møtt 2 menn på 6 år. En av de var jeg sammen med i 2 år. Den andre 3 mnd, og de hadde bare møtt han i en av de månedene.

Anonymous poster hash: f1578...414
Skrevet

Min kjæreste har to barn 50 %. Vi var sammen de ukene han hadde barnefri og jeg møtte først barna etter 9-10 måneder. Fungerte fint da, det er viktig å ta det rolig, syntes begge.

Anonymous poster hash: fe7f5...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...