shorty Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Kan man drikke kartong eple,appelsin, tropisk osv juice på en juice diett? de fleste skriver jo hjemmelagde smoothies og juicer, men dette har ikke alltid jeg tid til. Det blir klart ikke bare juice fra kartong, men f.eks 2 ganger om dagen drikker jeg fra kartong. Har dietten fortsatt en effekt da? Skal bruke den for å rense/startkicke diett
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Poenget med ferdigproduserte juicedietter eller hjemmelagde juicer/smoothier er jo som regel at de har en kombinasjon av ingredienser og ting man trenger. Smoothis har som regel noe proteinpulver osv. Drikker du appelsinjuice er det jo bare en del fruktsukker og lite som metter, riktignok litt C-vitaminer. Du vil nok bli veldig tappet for energi. Anonymous poster hash: 806c0...37b
Pringle Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Vet du at man ikke trenger å gå på juicediett, og at detox og kickstart av diett bare er bløff? 1
Christiania_Oslo Skrevet 16. september 2014 #4 Skrevet 16. september 2014 Vet du at man ikke trenger å gå på juicediett, og at detox og kickstart av diett bare er bløff? Visste du at det finnes folk(inkluder meg)som har opplevd det motsatte? Til spm: ferdigjuice inneholder mer sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå