Nysjerriggutt Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Rett på. Traff en jente på festetur i syden, lå med henne og hadde det veldig fint den kvelden/natta. Fant ho på face, og vi har sendt noen VELDIG få meldinger, hvor hun bare har vært care mot meg. Dette er nå 1-2 mnd. Siden, men jeg får jo ikke glemt denne jenta. Jeg ble jo direkte betatt den natta, og jeg får henne fa*n ikke ut av hodet! Er klin umulig virker det som, seffølgelig har den værste "forelskelsen" lagt seg, men nå virker det som det er på et konstant nivå som vill holde i god stund fremover! Har ikke ligget med noen andre jenter etter jeg lå med ho, så kan det være løsningen? Hverdagen har jo begynt igjen med skole, jobb og trening + fest og sosiale ting i helgene så sitter ikke inne alene og tenker bare heller. Hjelp meg med tips! Det er ufattelig slitsomt å tenke på henne hele tiden kan ikke engang høre på musikk uten at jeg forbinder den og den sangen med ho! Den kvelden reprise i hode mitt i hvert ledige øyeblikk hvorfor skal man være så dum og havne i sånne situasjoner? Hjelp, hjelp, hjelp!
shorty Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Sånn som det ofte er med gutter, så kan det hende at for henne var det bare en onenightstand. Litt "feriemorro". Kan du ikke bare prøve å sende henne noen mer konkrete meldinger? evnt. spørre om å møtes for å bli bedre kjent eventuelt. Kan hende hun tror at du bare var ute etter en ting også. Hvis det hadde vært meg, hadde jeg ihvertfall vist at jeg hadde interesse og hvis hun da ikke er interessert, kan du komme deg videre.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Nå føler jeg meg litt gammel, for jeg skjønner ikke helt hva "hun har vært care mot meg" betyr. Skjønner at hun ikke har virket interessert, men ellers ikke så mye. Å ha sex med ei annen som du ikke er interessert i tror jeg ikke kommer til å hjelpe så mye, men hvis det er ei du liker og kan falle for så kanskje. Anonymous poster hash: d2ab0...8ae
Gjest Coolaid Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Du har hatt sex med henne en gang, hun vare sikkert digg og flott på alle måter. Du har ingen flere knagger å henge noe som ligner et forhold på enn en kveld med sex. Har en kompis som tolker ting helt feil..... dersom en jente smiler til ham så tror han at hun er forelsket. Spør henne om hun er interessert i å bli bedre kjent - eller om hun er fornøyd med den kvelden dere hadde. Så respekterer du svaret du får og går eventuelt videre.
Nysjerriggutt Skrevet 14. september 2014 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2014 Du har hatt sex med henne en gang, hun vare sikkert digg og flott på alle måter. Du har ingen flere knagger å henge noe som ligner et forhold på enn en kveld med sex. Har en kompis som tolker ting helt feil..... dersom en jente smiler til ham så tror han at hun er forelsket. Spør henne om hun er interessert i å bli bedre kjent - eller om hun er fornøyd med den kvelden dere hadde. Så respekterer du svaret du får og går eventuelt videre. Hun har jo på en måte visst at hun ikke er keen, problemet er bare å gå videre. Hun er fra et annet land i tillegg, så er ikke bare bare å dra på besøk og si "hei, her er jeg, skal vi bli sammen?"
draug 75 Skrevet 15. september 2014 #6 Skrevet 15. september 2014 Det høres kynisk og jævlig ut, men: Ja. Det er et gammelt ord at det beste middel mot ei kvinne er ei anna kvinne. Saka er den at du _kan_ bearbeide deg ut av kjærlighetssorgen, men du risikerer at den kjipe følelsen av å ha blitt dumpa eller at det ikke går osv. setter seg fast. Hvis du finner deg ei ny, så kommer du fortere over i det moduset at du har valget, det er flere fisk i havet osv.. Altså det blir lettere å komme over det, du får en ny, positiv opplevelse til å motveie den gamle, negative. (Jeg har prøvd begge metoder ut av kjærlighetssorg: Ved å bearbeide meg ut gikk jeg og ble sur, usympatisk og lite morsom å være i lag med, skulte og var misunnelig på eksen som hadde en ny osv.; ved å pule meg ut, kom jeg lettere over i et ok forhold til eksen, ble blidere og mer omgjengelig og trivelig å være ilag med, osv.) Men selvfølgelig: muligheten for at du etter det neste ennattsopplegget føler deg like forelska og brukt som etter det forrige, er der. Så du må vite hva du gjør. Men jeg tror vi kan si at så romatisk det høres ut å lide for ei dame, så er det ikke hun du ikke får du skal kaste bort romantikken på.
Nysjerriggutt Skrevet 15. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2014 Det høres kynisk og jævlig ut, men: Ja. Det er et gammelt ord at det beste middel mot ei kvinne er ei anna kvinne. Saka er den at du _kan_ bearbeide deg ut av kjærlighetssorgen, men du risikerer at den kjipe følelsen av å ha blitt dumpa eller at det ikke går osv. setter seg fast. Hvis du finner deg ei ny, så kommer du fortere over i det moduset at du har valget, det er flere fisk i havet osv.. Altså det blir lettere å komme over det, du får en ny, positiv opplevelse til å motveie den gamle, negative. (Jeg har prøvd begge metoder ut av kjærlighetssorg: Ved å bearbeide meg ut gikk jeg og ble sur, usympatisk og lite morsom å være i lag med, skulte og var misunnelig på eksen som hadde en ny osv.; ved å pule meg ut, kom jeg lettere over i et ok forhold til eksen, ble blidere og mer omgjengelig og trivelig å være ilag med, osv.) Men selvfølgelig: muligheten for at du etter det neste ennattsopplegget føler deg like forelska og brukt som etter det forrige, er der. Så du må vite hva du gjør. Men jeg tror vi kan si at så romatisk det høres ut å lide for ei dame, så er det ikke hun du ikke får du skal kaste bort romantikken på. Kjærlighetsorg og Kjærlighetsorg, er jo ikke veldig lei meg! Er bare utrolig iriiterende at ikke livet går videre men tror jeg skal prøve å se om jeg finner en annen jente jeg. Forsøket verdt takk for svar alle sammen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå