Imax Skrevet 9. juli 2004 #1 Del Skrevet 9. juli 2004 Noen som er medlem? Les mer her. Vurderer å bli medlem for sykling i Oslo er noe herk! Bilister og fotgjengere hater oss som pesten. Æsj! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 9. juli 2004 #2 Del Skrevet 9. juli 2004 Bilister og fotgjengere hater oss som pesten. Æsj! :evil: Kanskje ikke så rart når mange sykler som noen idioter? Neida, men det er flare ganger jeg har sett nesten-ulykker mellom bil og syklist, fordi syklisten plutselig skjærer over veien uten å gi tegn til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. juli 2004 #3 Del Skrevet 9. juli 2004 Når jeg sykler er bilister noe herk! Når jeg kjører bil er syklister noe herk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syklist Skrevet 18. juli 2004 #4 Del Skrevet 18. juli 2004 Alle som liker å sykle MÅ melde seg inn. Syklistforbundet jobber FOR OSS! Bladet (4 pr. år) er veldig bra, jeg samler på dem. Gode artikler om sykling og sykkelruter, sykkelferier, tester av sykler, klær og utstyr og så videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå