AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Vi flytter snart til en mer sentralt men mindre leilighet enn det vi bor i pr. dags dato og jeg trenger noen gode råd til oppbevaring av klær. Også lurer jeg på hva og hvor mye rådighet du/dere har til oppbevaring av klær for jeg lurer på om vi er litt bortskjemte her vi bor nå så litt perspektiv på saken hadde vært greit Anonymous poster hash: 66054...d40
Gjest crem Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 har to skap på soverommet, pluss en stang som henger i taket.. det er all plass jeg og samboer har til klær.. jakker og yttertøy henger i gangen.. blir fort rotete med så liten klesplass vi har, men vi overlever
Filippa90 Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Jeg har to doble skap på rommet, to doble i gangen og et lite walk in closet(5 kvm).
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Min walk in garderobe på 3x3meter Mannens walk in garderobe på 3x1,5meter En walk in garderobe i gangen til yttertøy på 3x2meter Og alikevel kunne jeg tenkt meg mer plass Anonymous poster hash: 64ea2...81d
fresia Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 jeg bor alene og har en dobbel skyvedørsgarderobe, skap over senga og skoskap
Muffinsdilla Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Har ett skap (samboeren har ett tilsvarende), med en kort stang med høyde slik at jakker/bluser kan henge der. Resten av skapet er fylt med 12 Elfa-kurver pluss hylle med plass til esker/bokser. Kjoler og andre lange plagg henger i skapet på gjesterommet. Det beste tipset mitt er seng med oppbevaringsskuffer under. Vi har Brimnes seng fra IKEA. I skuffene oppbevarer vi sengetøy, ekstra puter osv. I tillegg bruker vi dem til oppbevaring av sesongtøy som ullklær osv.
The Kitten Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Jeg har wak-in-closet på en kvadrat + kommode
Gjest Wei Wei Skrevet 15. september 2014 #8 Skrevet 15. september 2014 Jeg har 60 cm hengeplas til ytterjakker, 75 cm hengeplass til kjoler, 2 hyller og 2 skuffer på 75 cm til klær og en 75 cm skuff til sko. Det er alt.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #9 Skrevet 15. september 2014 Vi flytter snart til en mer sentralt men mindre leilighet enn det vi bor i pr. dags dato og jeg trenger noen gode råd til oppbevaring av klær. Også lurer jeg på hva og hvor mye rådighet du/dere har til oppbevaring av klær for jeg lurer på om vi er litt bortskjemte her vi bor nå så litt perspektiv på saken hadde vært greit Anonymous poster hash: 66054...d40 4 doble klesskap ( 4 av delene var med hyller og 4 var med stang) var standard der jeg vokste opp. Vi var 4 personer. Skapene rommet alt av tøy (bortsett fra noe yttertøy som hang på garderobestang i gangen), dvs sengetøy, håndduker, klær til hele familien, gardiner, m.m. Da tenker jeg at et dobbelt klesskap burde være ok pr person Anonymous poster hash: 69fc4...619
Gjest Evans Skrevet 15. september 2014 #10 Skrevet 15. september 2014 Vi er to damer og har en skyvedørsgarderobe, som er trippel - tre dører på litt over en meter hver og tre meter høy. Har et stort garderobeskap i gangen. Ettersom vi ikke har all verden med plass passer vi på å være flinke til å legge bort tøy og ta ned tøy etter sesongen. Har tre store bokser på loftet som vi bytter ut hver vår og høst. Etter tips fra ebay-tråden har jeg kjøpt poser som vakumpakker tøyet for å gi litt bedre plass. Jeg skulle gjerne sett at vi hadde større skapplass, så vi lurer på å kjøpe minst en ny kommode.
Antoinette Skrevet 15. september 2014 #11 Skrevet 15. september 2014 Vi bygget om et av de mindre rommene i 2. etg til et walk-in-closet for både mannen min og meg. I tillegg har vi en rekke med innebygde skap i gangen hvor vi har yttertøy, sko, vasker etc.
Sølvrosen Skrevet 15. september 2014 #12 Skrevet 15. september 2014 Vi er to som deler på 10,5 elfaskuffer til klær, håndklær og sengetøy, seks knagger og to hyller til yttertøy, en stang i kjellerboden til fintøy og yttertøy utenfor sesong. I tillegg har vi mange pappesker bak senga og over døra til klær vi ikke bruker så ofte. Fire av elfaskuffene er nye, så vi har ikke tatt alle i bruk enda, men det kommer vi nok til å gjøre når vi pakker bort sommerklær og finner fram ullsokker og varmt undertøy. Jeg tror vi har nok kapasitet, men jeg skulle gjerne hatt en bedre løsning i gangen.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #13 Skrevet 15. september 2014 Vi har en walk-in garderobe på 24 m2 som dekker de fleste behov. I tillegg har vi godt med klesskap på alle soverom, så vi har overflod av plass og det er kjempedeilig. Anonymous poster hash: d6d7f...3b6
Emelisse Skrevet 15. september 2014 #14 Skrevet 15. september 2014 Vi har fire doble klesskap, noe småskap og seng med store skuffer på undersiden. Det er mer oppbevaringsplass enn vi bruker.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #15 Skrevet 15. september 2014 Vi er to stykker på under 30 kvadrat(ingen barn eller dyr), og vi har hver vår sånn ikea-hylle, bare med 5 kurver, og der har vi alt av klær utenom jakker og sko. Jakkene er i samme skapet, men de henger ovenfor. Og det går faktisk helt fint:) Men nå er jo ingen av oss glad i å handle klær da, det er bare et nødvendig onde:P Anonymous poster hash: b21ad...432
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #16 Skrevet 15. september 2014 Vi har en skyvedørsgarderobe på 4 meter på soverommet til meg og mannen, og en på 3 meter i gangen. Barna har et innebygd skap på sine rom + en stor kommode. Foreløpig greit med plass.Anonymous poster hash: 86eca...b10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå