Gå til innhold

Hvor mye plass har du til rådighet? Oppbevaring av klær!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flytter snart til en mer sentralt men mindre leilighet enn det vi bor i pr. dags dato og jeg trenger noen gode råd til oppbevaring av klær. Også lurer jeg på hva og hvor mye rådighet du/dere har til oppbevaring av klær for jeg lurer på om vi er litt bortskjemte her vi bor nå så litt perspektiv på saken hadde vært greit :sjenert:

Anonymous poster hash: 66054...d40

Skrevet

har to skap på soverommet, pluss en stang som henger i taket.. det er all plass jeg og samboer har til klær.. jakker og yttertøy henger i gangen.. blir fort rotete med så liten klesplass vi har, men vi overlever

Skrevet

Jeg har to doble skap på rommet, to doble i gangen og et lite walk in closet(5 kvm).

Skrevet

Min walk in garderobe på 3x3meter

Mannens walk in garderobe på 3x1,5meter

En walk in garderobe i gangen til yttertøy på 3x2meter

Og alikevel kunne jeg tenkt meg mer plass

Anonymous poster hash: 64ea2...81d

Skrevet

jeg bor alene og har en dobbel skyvedørsgarderobe, skap over senga og skoskap

Skrevet

Har ett skap (samboeren har ett tilsvarende), med en kort stang med høyde slik at jakker/bluser kan henge der. Resten av skapet er fylt med 12 Elfa-kurver pluss hylle med plass til esker/bokser. Kjoler og andre lange plagg henger i skapet på gjesterommet. Det beste tipset mitt er seng med oppbevaringsskuffer under. Vi har Brimnes seng fra IKEA. I skuffene oppbevarer vi sengetøy, ekstra puter osv. I tillegg bruker vi dem til oppbevaring av sesongtøy som ullklær osv.

Skrevet

Jeg har wak-in-closet på en kvadrat + kommode

Skrevet

Jeg har 60 cm hengeplas til ytterjakker, 75 cm hengeplass til kjoler, 2 hyller og 2 skuffer på 75 cm til klær og en 75 cm skuff til sko.

Det er alt.

Skrevet

Vi flytter snart til en mer sentralt men mindre leilighet enn det vi bor i pr. dags dato og jeg trenger noen gode råd til oppbevaring av klær. Også lurer jeg på hva og hvor mye rådighet du/dere har til oppbevaring av klær for jeg lurer på om vi er litt bortskjemte her vi bor nå så litt perspektiv på saken hadde vært greit :sjenert:

Anonymous poster hash: 66054...d40

4 doble klesskap ( 4 av delene var med hyller og 4 var med stang) var standard der jeg vokste opp.

Vi var 4 personer. Skapene rommet alt av tøy (bortsett fra noe yttertøy som hang på garderobestang i gangen), dvs sengetøy, håndduker, klær til hele familien, gardiner, m.m.

Da tenker jeg at et dobbelt klesskap burde være ok pr person

Anonymous poster hash: 69fc4...619

Skrevet

Vi er to damer og har en skyvedørsgarderobe, som er trippel - tre dører på litt over en meter hver og tre meter høy. Har et stort garderobeskap i gangen.

Ettersom vi ikke har all verden med plass passer vi på å være flinke til å legge bort tøy og ta ned tøy etter sesongen. Har tre store bokser på loftet som vi bytter ut hver vår og høst. Etter tips fra ebay-tråden har jeg kjøpt poser som vakumpakker tøyet for å gi litt bedre plass.

Jeg skulle gjerne sett at vi hadde større skapplass, så vi lurer på å kjøpe minst en ny kommode.

Skrevet

Vi bygget om et av de mindre rommene i 2. etg til et walk-in-closet for både mannen min og meg. I tillegg har vi en rekke med innebygde skap i gangen hvor vi har yttertøy, sko, vasker etc.

Skrevet

Vi er to som deler på 10,5 elfaskuffer til klær, håndklær og sengetøy, seks knagger og to hyller til yttertøy, en stang i kjellerboden til fintøy og yttertøy utenfor sesong. I tillegg har vi mange pappesker bak senga og over døra til klær vi ikke bruker så ofte.

Fire av elfaskuffene er nye, så vi har ikke tatt alle i bruk enda, men det kommer vi nok til å gjøre når vi pakker bort sommerklær og finner fram ullsokker og varmt undertøy.

Jeg tror vi har nok kapasitet, men jeg skulle gjerne hatt en bedre løsning i gangen.

Skrevet

Vi har en walk-in garderobe på 24 m2 som dekker de fleste behov. I tillegg har vi godt med klesskap på alle soverom, så vi har overflod av plass og det er kjempedeilig. :)

Anonymous poster hash: d6d7f...3b6

Skrevet

Vi har fire doble klesskap, noe småskap og seng med store skuffer på undersiden. Det er mer oppbevaringsplass enn vi bruker.

Skrevet

Vi er to stykker på under 30 kvadrat(ingen barn eller dyr), og vi har hver vår sånn ikea-hylle, bare med 5 kurver, og der har vi alt av klær utenom jakker og sko. Jakkene er i samme skapet, men de henger ovenfor. Og det går faktisk helt fint:) Men nå er jo ingen av oss glad i å handle klær da, det er bare et nødvendig onde:P

Anonymous poster hash: b21ad...432
Skrevet

Vi har en skyvedørsgarderobe på 4 meter på soverommet til meg og mannen, og en på 3 meter i gangen. Barna har et innebygd skap på sine rom + en stor kommode.

Foreløpig greit med plass.

Anonymous poster hash: 86eca...b10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...