cecily Skrevet 9. juli 2004 #1 Skrevet 9. juli 2004 Vi trodde at vi hadde alt under kontroll, helt til musikken trakk seg fra oppdraget i dag. Dette var en anbefalt gruppe av bekjente. Dere som skal ha levende musikk, hvordan fant dere frem til gruppen dere skal ha? Vi har søkt en del på nettet, men finner lite av interesse. Vurderer også å ha brente cd-er, men samboer har mest lyst til å ha levende musikk. Vi trodde vi hadde fått en super gruppe, men tydeligvis ikke.... Vi bor i Bergen, noen som kan komme med et par tips? Vi ønsker oss noen som kan spille alt fra Elvis, Abba, Tom Jones, Roy Orbison, The Platters, Sinatra og moderne listepop. Svensk dansemusikk og Vikingarna er bannlyst.
Tina75 Skrevet 9. juli 2004 #2 Skrevet 9. juli 2004 Sorry, kan ikke hjelpe deg,MEN vil bare si at jeg har vært i bryllup der bandet spilte "slapp" musikk eller musikk bare en liten del av gjestene danset til....Det hadde vært adskillig bedre med stereoanlegg og musikk folk (og ikke bare eldre) faktisk danser til!! Lykke til!
Foxy Mary Skrevet 10. juli 2004 #3 Skrevet 10. juli 2004 Huff,det var dumt. Når skal dere gifte dere? Jeg har en venninne som synger i brylluper sammen med sin samboer og de har alt mulig som de kan fremføre. men det dumme er at hun går høygravid og tar pause fra spilleoppdragene. Så det eneste tipset jeg kan gi deg, og vi skal gjøre det samme når vi gifter oss om 2 uker. Legg inn en hel haug med MP3 sanger som dere begge liker, få fatt i et bra anlegg og koble pc til anlegget så kan dere se om dere klarer å danse gjennom alle sangene før dere blir slitne. Vi har over 500 sanger som vi har valgt ut, alt fra 50- tallet og fram til idag. Lykke til!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå