Gå til innhold

Renserier i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!

Jeg skal rense brudekjolen min (vi hadde forøvrig et FANTASTISK bryllup forrige uke... :P )

...men jeg er så redd for å havne hos et renseri som ødelegger kjolen min... Hører så masse rare historier.. Ringte butikken der jeg kjøpte kjolen, men de har sommerstengt...

Noen som har tips om gode renserier, og kanskje noen om hvilke man bør holde seg unna????

:o

Thanx!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg renset min på Storo Senteret. Hadde både perler og langt slep. De fikk bort rødvinsflekkene som ble sølt på kjolen under middagen og fotavtrykkene på slepet.

Betalte 1100,- og ble kjempefornøyd!!

Skrevet

jeg renset min på skedsmo renseri,hun renser for kristinsbrudesalong...leverte der for jeg stolte på henne,og kjolen min er flott den

Skrevet
jeg renset min på skedsmo renseri,hun renser for kristinsbrudesalong...leverte der for jeg stolte på henne,og kjolen min er flott den

Skulle til å skrive akkurat det. Dette ble jeg anbefalt også - de fikk vekk nesten 1 år gamle kaffeflekker vekk fra skjørtet mitt av hvit silke.

Skrevet

Selv hadde jeg brudekjole som skulle vaskes, ikke renses. Men jeg har renset bunaden min hos Høyems renseri i Markveien 56. De har dessverre sommerstengt tom første uke i august, men har du muligheten til å vente til da hadde jeg helt klart valgt dette renseriet. Jeg var kjempe fornøyd med jobben de har gjort med bunaden min. Ren og fin og den luktet overhode ikke rensevæske. Uansett hva du gjør - ikke bruk renseriet i Grønlandsleiret. Brukte det en gang og klærne jeg hadde renset stinket røyk da jeg hentet dem...

Skrevet

Det var en tråd om rens av brudekjole for noen mnd siden. Der kom det tips om et renseri i Vika som jeg sannsynligvis vil benytte meg av når min brudekjole skal renses.

Skrevet

Jeg anbefaler ikke å levere en brudekjole på renseriet i markvn..jeg bor på grynerløkka,og de skulle dampe/stryke brudekjolen min men det de gjorde i steden for var å lage skjolder og hvite streker...Og de sa til meg att en gang de hadde en kjole på rens så ble den ødelagt,pynten falt av ,så de måtte betale bruden så hun fikk leie seg en kjole..

Og dette sier de til sine kunder ,,noe som skremte vettet av meg ... :o

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg var nå veldig fornøyd med renseriet i Markveien. Og jeg hadde perler/stener på kjolen.

Skrevet

Fagerborg renseri i Lillestrøm! Eneste som jeg stoler 100% på, både når det gjelder min brudekjole og bunad :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...