Strikkesokken Skrevet 22. september 2014 #41 Skrevet 22. september 2014 Har 3 stykker og elsker dem! Jeg finner ingen jeans som passer meg, og ja, vi vet at alle kan se at det er tights. Jeg har alltid hatt stor rumpe, brede hofter og liten midje/smale lår, så det finnes ingen jeans som sitter pent på meg. Disse har virkelig vært redningen min, selv om de ikke overraskende blir slaktet på KG
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #42 Skrevet 22. september 2014 Har aldri vært hørt om weightless-bukser før, googlet og syns det var noe av det styggeste jeg har sett. Skikkelig bimbo-bukser, og jeg ville aldri vist meg i slike bukser. Anonymous poster hash: 84751...949 1
Prestekragen Skrevet 23. september 2014 #43 Skrevet 23. september 2014 Okei, fikk buksa i dag. Kan si at det er noe av det mest komfortable jeg har hatt på meg, og rumpa mi ser fab ut. 2
Lollipops Skrevet 23. september 2014 #44 Skrevet 23. september 2014 Okei, fikk buksa i dag. Kan si at det er noe av det mest komfortable jeg har hatt på meg, og rumpa mi ser fab ut. Er "effekten" av buksa like fremhevende selv om den er svart? Vurderer å kjøpe en i svart selv, men er redd den bare kommer til å være likedan som en vanlig svart bukse...
Prestekragen Skrevet 23. september 2014 #45 Skrevet 23. september 2014 Er "effekten" av buksa like fremhevende selv om den er svart? Vurderer å kjøpe en i svart selv, men er redd den bare kommer til å være likedan som en vanlig svart bukse... Ja, altså, linjene syns jo ikke like mye, men effekten er den samme vil jeg si. Liker at det ikke er megasynlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå