Gjest frustrert * 1000 Skrevet 9. juli 2004 #1 Skrevet 9. juli 2004 Jeg har hatt problemer med underlivet i det siste. Har prøvd canestenkurer, men det ga bare en veldig kortvarig virkning. Endelig for 2 uker siden kom jeg meg til gynekolog, hun tok prøver og skulle sende meg et brev når hun fikk resultatene. I mellomtiden blir jeg bare værre og værre... Gynekologen trodde det kunne være skjedekatarr (da trenger jeg jo antibiotika), eller så var det sopp... I går hadde det gått 2 uker, så jeg ringte inn til gynekologen, og fikk da beskjed om at det var stengt der i 3 uker fremover pga ferie :o Hjelp!! Jeg orker ikke å gå sånn her i 3 uker til, da blir jo hele sommerferien ødelagt. Hva skal jeg gjøre? Tar jeg antibiotika og det er sopp, så blir det jo bare værre. Og sopp-kur hjelper jo lite hvis det er bakterier som er problemet. Frustrert nå *hulk*
Gjest GreenSky Skrevet 9. juli 2004 #2 Skrevet 9. juli 2004 Hva med å bestille time hos privatlege (dyrt, men du får time raskere) og forklare at det haster.
Gjest Anki Skrevet 9. juli 2004 #3 Skrevet 9. juli 2004 Har du prøvd de der Vivag stikkpillene? Er sånne melkesyrebakterie piller som man får kjøpt på apoteket, de skal normalisere miljøet i skjeden. Hvis det er sopp så hjelper det også også å holde seg borte fra sukker og gjær, da får soppen mindre næring. Er det katarr vet jeg ikke helt... Hva om du prøver en canesten kur først, og så bruker Vivag noen uker etter det?... Men det beste er nok å komme seg til en annen lege ja!
Gjest frustrert * 1000 Skrevet 9. juli 2004 #4 Skrevet 9. juli 2004 Får vel bare gjøre det da... Takk for svar! Urk for en kjip gynekolog da :-? må si jeg er litt irritert!!!
Gjest frustrert * 1000 Skrevet 9. juli 2004 #5 Skrevet 9. juli 2004 ok, jeg prøver meg på en litt mer intensiv canesten-kur da, med vivag etterpå.. Men er det noen som kan fortelle meg forskjellen på skjedekatarr og soppinfeksjon når det gjelder symptomer? kanskje jeg kan prøve å stille diagnose på meg selv...
Pussicat Skrevet 9. juli 2004 #6 Skrevet 9. juli 2004 Ta en titt her: http://www.helsenett.no/2_19/2_18_2_s2.html
Gjest frustrert * 1000 Skrevet 9. juli 2004 #7 Skrevet 9. juli 2004 Aaa det er jo umulig å vite hva jeg har av de tingene der... Synes det høres ut som jeg kan ha hva som helst av det jeg. Man kan tydeligvis ha både skjedekatarr og sopp samtidig? Jeg har en eske med sånne antibiotika-stikkpiller liggende skjønner du. Vurderer bare å ta de... Men er det sopp så er det vel kjørt om jeg tar de pillene? Forbanna *#*#*# jeg kommer meg ikke til legen før om 1 uke uanett pga jeg ikke kan til uka nok en gang, forbanna på gynekologen min som ikke gadd å sende meg brev før hun tok ferie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Poirot Skrevet 9. juli 2004 #8 Skrevet 9. juli 2004 nok en gang, forbanna på gynekologen min som ikke gadd å sende meg brev før hun tok ferie!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan jo hende hun hadde vikitgere ting å gjøre, vettu. De fleste av oss må prioritere på jobben.
Gjest frustrert * 1000 Skrevet 9. juli 2004 #9 Skrevet 9. juli 2004 Ja... Men hun sa det skulle ta 1-2 uker før hun sendte meg resultatet av prøvene... Da hun gikk ut i ferie hadde det gått 2 uker og 1 dag... :-? og nå sitter jeg her meg skjegget i postkassa og lever i sølibat
Gjest frustrert * 1000 Skrevet 19. juli 2004 #10 Skrevet 19. juli 2004 Nå fikk jeg endelig svar på prøvene og både sopp og gardnerella var normale... :o Hva kan det være da? Jeg sliter jo Trodde det måtte være en av de tingene, og det trodde gynekologen oxo da hun så på meg... Jeg er like langt nå jeg... :-?
Gjest Poirot Skrevet 22. juli 2004 #12 Skrevet 22. juli 2004 Du har fått svar på prøver av gynekologen, uten at de sa hva det var? Har du ikke fått beskejd om å ta flere prøver?
Gjest frustrert * 1000 Skrevet 22. juli 2004 #13 Skrevet 22. juli 2004 hun sa hun ikke kunne gjøre mer da. da måtte hun i så fall henvise meg videre...
Tusenfryd Skrevet 22. juli 2004 #14 Skrevet 22. juli 2004 Skjønner du er frustrert. Men etter det du har skrevet her, så må du enten punge ut på en privat klinikk, eller finne deg i å bli henvist til spesialist. Dette er sånn som kan skje de beste av oss - og da får vi pule på høsten i stedenfor.
Gjest frustrert * 1000 Skrevet 22. juli 2004 #15 Skrevet 22. juli 2004 Skjønner du er frustrert. Men etter det du har skrevet her, så må du enten punge ut på en privat klinikk, eller finne deg i å bli henvist til spesialist. Dette er sånn som kan skje de beste av oss - og da får vi pule på høsten i stedenfor. Men jeg vil pule nå!! neida, jeg trodde bare at det kunne være 2 ting og når det ikke er noe av det så skjønner jeg ingenting... Får nok bare vente på henvisninga da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå