AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Ene dagen leker de fint sammen og andre dagen forteller han alle at min gutt er kjedelig og at han aldri vil leke med han. Han kan komme hit i hagen å si det både til andre og til gutten min. Vi er altså naboer også. Han har fortalt gutten min f.eks at han kun vil være med han siden han har det og det spillet til Playstation eller at han er sammen med han fordi de andre ikke var hjemme. Snakker også stygt og bruker f.eks pikk ofte i språket. Er de ute et gjeng og han kommer blir det splitt og hersk og leken endrer seg veldig. Har gutten min jenter på besøk erter han både jenten og guttene. Jeg tror han er veldig usikker. Snakker jeg til han svarer han aldri og viser heller ingen respekt. Han har få venner; aldri noen som går til han- bestandig han som kommer hit da de ofte samles her de i klassen. Bhg og skolen har jobbet med min gutt da han ofte godtar for mye. Han er for snill og som oftest er det bra, men han må heller ikke utslette seg selv. Liker ikke at han blir behandlet på denne måten og jeg mener han ikke bør godta det. Gutten har ikke det beste hjemmet uten at jeg vil gå inn for mye på det. Læreren mener jeg skal gi han beskjed at han ikke er velkommen med slik oppførsel. Tok det opp med henne etter at han gjentatte ganger ringte på, fikk ut gutten min for så å si han ikke ville være sammen med han. Trenger innspill. De går forresten i 3 klasse og problemet er ikke nytt. Har prøvd utallige ganger å prate med han skikkelig og også vært streng og sagt at han ikke trenger å ringe på om han bar skal oppføre seg stygt. Ingenting synker inn. Den som taper på det er gutten selv. Idag var de 7 stk i hagen her og når de skulle inn ville han ikke være med. Antagelig etter jeg snakket til han siden han plaget katten vår. Og ja; både jeg og skolen har meldt bekymring.Anonymous poster hash: 8dea6...661
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Har du snakket med foreldrene til gutten da? Hva sier de? Anonymous poster hash: a2aac...832
Frk.K Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Lurer jeg og på? Foreldrene burde så absolutt bli blandet inn.. Men som du sier så virker jo de ikke helt stabile de heller..
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Snakket med moren( faren ute av bildet) mange ganger i 1.klasse. Førte til ingenting.Anonymous poster hash: 8dea6...661
minister-mio Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Læreren har rett. Ringer gutten på hos dere for å si at han ikke vil være med din sønn så skal du slutte å åpne for han eller si at han ikke får skakke med din sønn nå
makkapakka Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Ene dagen leker de fint sammen og andre dagen forteller han alle at min gutt er kjedelig og at han aldri vil leke med han. Han kan komme hit i hagen å si det både til andre og til gutten min. Vi er altså naboer også. Han har fortalt gutten min f.eks at han kun vil være med han siden han har det og det spillet til Playstation eller at han er sammen med han fordi de andre ikke var hjemme. Snakker også stygt og bruker f.eks pikk ofte i språket. Er de ute et gjeng og han kommer blir det splitt og hersk og leken endrer seg veldig. Har gutten min jenter på besøk erter han både jenten og guttene. Jeg tror han er veldig usikker. Snakker jeg til han svarer han aldri og viser heller ingen respekt. Han har få venner; aldri noen som går til han- bestandig han som kommer hit da de ofte samles her de i klassen. Bhg og skolen har jobbet med min gutt da han ofte godtar for mye. Han er for snill og som oftest er det bra, men han må heller ikke utslette seg selv. Liker ikke at han blir behandlet på denne måten og jeg mener han ikke bør godta det. Gutten har ikke det beste hjemmet uten at jeg vil gå inn for mye på det. Læreren mener jeg skal gi han beskjed at han ikke er velkommen med slik oppførsel. Tok det opp med henne etter at han gjentatte ganger ringte på, fikk ut gutten min for så å si han ikke ville være sammen med han. Trenger innspill. De går forresten i 3 klasse og problemet er ikke nytt. Har prøvd utallige ganger å prate med han skikkelig og også vært streng og sagt at han ikke trenger å ringe på om han bar skal oppføre seg stygt. Ingenting synker inn. Den som taper på det er gutten selv. Idag var de 7 stk i hagen her og når de skulle inn ville han ikke være med. Antagelig etter jeg snakket til han siden han plaget katten vår. Og ja; både jeg og skolen har meldt bekymring.Anonymous poster hash: 8dea6...661 en sånn en har jeg også i guttegruppa til min sønn og mora er likedan....
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Læreren har rett. Ringer gutten på hos dere for å si at han ikke vil være med din sønn så skal du slutte å åpne for han eller si at han ikke får skakke med din sønn nå Takk for innspill. Jeg har gjort det noen ganger men det fører desverre ikke til bedring. I neste øyeblikk står han i hagen når de er samlet her:/ Anonymous poster hash: 8dea6...661
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 en sånn en har jeg også i guttegruppa til min sønn og mora er likedan.... Gjør du noe med det eller lar du han styre på? Jeg er nok ekstra obs siden dette er noe bhg og skole har jobbet med; at han ikke skal la seg utnytte og styre av andre. På mange områder har det funket bra men når det gjelde denne gutten lar han han styre på. Anonymous poster hash: 8dea6...661
makkapakka Skrevet 14. september 2014 #9 Skrevet 14. september 2014 Det er vel ingen som har sagt noe til han ifølge mora skal ingen si noe til han for da begynner han bare å grine og så kommer mora løpende for å ordne opp for han. Håpløst tilfelle og mora sender han rundt i gruppa og sliter ut en etter en familie.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #10 Skrevet 14. september 2014 Det er vel ingen som har sagt noe til han ifølge mora skal ingen si noe til han for da begynner han bare å grine og så kommer mora løpende for å ordne opp for han. Håpløst tilfelle og mora sender han rundt i gruppa og sliter ut en etter en familie. Unnskyld at jeg ler, men hadde jeg aldri godtatt😂😡 Kjenner jeg blir utrolig frustrert på dine vegne. Her har jeg sagt ifra flere ganger men nytter fint lite:/Anonymous poster hash: 8dea6...661
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå