Gjest GreenSky Skrevet 9. juli 2004 #1 Skrevet 9. juli 2004 Dette er forferdelig. Men en tanke som slo meg etter å ha lest artikkelen; Hvor dum går det ann å bli? :-x a) Hvor stor sannsynlighet er det egentlig, at en mann som søker etter elskerinner på nettet har råd til å betale en blodpris av 10 000 kr pr samleie? Blir ikke folk litt skeptiske da? B) Møte mannen i hans egen leilighet? Hallo!? Jeg har truffet en del del folk fra KG, f.eks, og en lærer seg da visse "spilleregler" når en treffer folk fra nettet? Forsiktighet er en dyd, tydeligvis.
Gjest Poirot Skrevet 9. juli 2004 #2 Skrevet 9. juli 2004 I går stod det jo også om den svenske jenta på 13 år, som egenhendig bestemte seg for å lure en pedofil i fella og møtte ham på et hotell der hun ble sperret inne....
Gjest Lompa Skrevet 9. juli 2004 #3 Skrevet 9. juli 2004 Det er vel ikke pent å si det, men åssen i huleste kan noen bli så dum at de går på noe sånt!? Trodde det var en selvfølgelighet at man møter nett-bekjentskaper på et offentlig sted første gangen...
Malie Skrevet 9. juli 2004 #4 Skrevet 9. juli 2004 Ja, hvor dum går det an å bli?! Fra 15 til 29!? Når en er 29, så bør en iallefall ha vett nok til å ikke bite på slikt! Når du er 15 så er en vel litt mer naiv... men allikevel! Også 10 000 da!? Han kunne jo tatt seg en tur på strøket i stedetfor da, billigere det. Nei, da burde det ringe en bjelle hos noen og enhver...
minniepus Skrevet 9. juli 2004 #6 Skrevet 9. juli 2004 noen folk er bare for naive... ...og villige til å selge seg....
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2004 #7 Skrevet 9. juli 2004 Alltid en grunn til å advare folk mot å møte nettkjente.
MarianneE Skrevet 9. juli 2004 #8 Skrevet 9. juli 2004 og litt vett, det var de ikke utstyrt med de jentene? Tydelig ikke.....
Icy Skrevet 10. juli 2004 #9 Skrevet 10. juli 2004 Jeg har fått meg flere venner via nettet og ser ikke noe gale i det i det hele tatt. Og syns heller ikke det er farlig og skummelt. Er gutt selv da. Men uansett forstår ikke at en jente skal bekymre seg. Selvfølgelig må hun tenke litt. Første møte må være offentlig der det er andre personer til stede. Så etter det første møte er det værste overstått. Man har sett personen i real life så da er det egentlig som om man skulle ha møtt personen på en uteplass, cafè eller en annen plass.
Gjest tusjen Skrevet 10. juli 2004 #10 Skrevet 10. juli 2004 Tror nok man skal være "overforsiktige" med å treffe mennesker man har truffet på nettet.. Jeg har bare gjort det to ganger og det gikk fint, men det er nok ikke alltid det stemmer.. Er enig med deg GreenSky at dette er for dumt.. tusjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå