AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Da jeg var 26 hadde jeg et forhold til en mann i et års tid. Kjemien mellom oss var helt utrolig gnistrende. Tiltrekningen var ekstrem, vi hadde sex hele tiden, hjertet banket vilt bare han var i nærheten.. Var helt sinnsykt forelsket. Det tok slutt fordi livene våre tok ulike retninger, han endte med å flytte utenlands. Jeg er nå blitt 34. I årene som er gått har jeg hatt relasjoner til flere menn, og er nå kjæreste med en flott fyr. Problemet er at jeg aldri har kjent den samme tiltrekningen og seksuelle gnisten med noen av disse! De har alle vært bra menn, men jeg har ikke følt den feberaktige følelsen og at bena mine skjelver av begjær.. Jeg tror ikke jeg er opphengt i denne mannen fra fortiden min. Jeg er fullt klar over at han kanskje ikke ville gjort meg lykkelig på sikt. Så jeg romantiserer ikke ham som person i det hele tatt. Det jeg savner, og trodde jeg kom til å oppleve igjen, er den store forelskelsen.. Nå holder det på å bli seriøst med min nåværende. Vi er godt over 30 og ekteskap/familie er aktuelt. Jeg er veldig glad i ham, vi utfyller hverandre godt, og jeg kjenner varme og respekt for ham. Men det ville begjæret og svimmelheten har aldri vært der.. Kan det funke allikevel? Kanskje man kun får oppleve en sånn gnist veldig sjelden i livet, og at man ofte må slå seg til ro med noe som er roligere og har mindre "wow-faktor"? Hva tenker dere, noen som har erfaringer? Anonymous poster hash: e3b65...9d7
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Tror egentlig det bare er en god ting at hodet også er med. Vilt begjær og svimmelhet varer sjelden særlig lenge, og hadde denne intensiteten blitt en vane, hadde den sikkert blitt litt kjedelig faktisk.. Det må jo være en viss lidenskap der såklart. Og en gnist som tennes i ny og ne, en forelskelse som blusser opp av og til.. Anonymous poster hash: 0c895...ebb 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Men er du forelska i han? Selv om det ikke føles like sterkt som hos eksen din? Anonymous poster hash: 6bee2...c42 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Forresten tror noen de må være rosa-sky-tenker ikke på annet-forelskelse. Men en voksen forelskelse kan føles annerledes, og man har hodet litt mer på plass. Altså en slags fornuftig forelskelse.. Anonymous poster hash: 0c895...ebb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå