turidogola Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Hei, jeg begynner snart i ny jobb, og har fått beskjed om at jeg må ha grunnleggende ferdigheter i Office-pakken. Word, PP osv. er greit, men litt verre med Excel tror jeg. Noen som vet om det finnes tips og fremgangsmåter for å gjøre ditt og datt på excel, på nett? Takk!
Heart Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 (endret) Det høres ut som du kunne ha nytte av en generell innføring i bruk av regneark, stemmer det? I såfall vil jeg anbefale "Excel for Dummies", som er tilgjengelig på norsk. "for Dummies"-bøkene er generelt gode. Ellers finnes det en del ressurser på nettet: Jeg har ikke sjekket kvaliteten på disse; dette er bare de første resultatene som kom opp etter et søk på Google: YouTube-nybegynnerkurs i Excel Nettsiden "excelkurs.com" Artikkel med Excel-tips fra klikk.no Endret 14. september 2014 av Heart 1
turidogola Skrevet 14. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2014 Kjempefint, akkurat noe slikt jeg var på jakt etter! Tusen, tusen takk for hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå