AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Har du noen gang opplevd at typen du dater har blitt sur når du dumpet ham - IKKE fordi han er trist, men rett og slett fordi han ble snytt for sjansen til å dumpe deg først? Jeg har datet en som behandlet med dårlig ganske lenge nå, og etter nok en brutt avtale (fra hans side) ga jeg beskjed at jeg kun vil være venner med ham, ikke mer. Han sa det var greit, men svarer ikke på meldinger lengre. Noe som er veldig ulikt ham. Mistenker at han er muggen fordi jeg kom han i forkjøpet med å dumpe... Er det vanlig? Anonymous poster hash: f201b...1c5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Ville bare ha tenkt at han ikke er så interessert i å være venner etter bruddet.... Anonymous poster hash: 9532c...065
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Til og med mulig han håpte å slippe å gjøre det slutt selv, men ønsket å drive deg til å gjøre det. Det høres slik ut på oppførselen hans. Anonymous poster hash: 9532c...065
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Ja, det er mulig dere har rett. Han har ikke slettet meg fra FB men svarer heller ikke på en melding jeg sendte. Jeg har ikke vært ufin med ham heller. Hmmm... ts Anonymous poster hash: f201b...1c5
Red-Ruby Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Høres fryktelig useriøst ut hele pakken. Han var en drittsekk i lang periode og du dumpet han over sms? Og nå forstår du ikke hvorfor han ikke svarer? Han svarer ikke fordi du slo opp med han, og han ikke vil ha noe mer med deg å gjøre. Om det er fordi han har hemmelige kjærlighets følelser for deg eller fordi han ville..eh..være første mann til mølla vet jeg ikke. Hvis min mann hadde blitt sur fordi han ikke "dumpet meg først" så hadde jeg tenkt at det er godt jeg endte forhold med en så barnslig og useriøs type uansett.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Høres fryktelig useriøst ut hele pakken. Han var en drittsekk i lang periode og du dumpet han over sms? Og nå forstår du ikke hvorfor han ikke svarer? Han svarer ikke fordi du slo opp med han, og han ikke vil ha noe mer med deg å gjøre. Om det er fordi han har hemmelige kjærlighets følelser for deg eller fordi han ville..eh..være første mann til mølla vet jeg ikke. Hvis min mann hadde blitt sur fordi han ikke "dumpet meg først" så hadde jeg tenkt at det er godt jeg endte forhold med en så barnslig og useriøs type uansett. Vi var ikke offisielt kjærester men datet litt og har kjent hverandre ganske lenge før det. Jeg skrev en melding på FB der jeg ga beskjed om at det beste er å forbli venner,han sa han ble litt overrasket men aksepterte det om det var dette jeg ville sa han. Han virket derfor som han synes det var greit, og når han nå ikke svarer synes jeg der er litt passivt-aggresivt på en måte. Noen han forøvrig ofte har vært før også. ts Anonymous poster hash: f201b...1c5
Sandie Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Vil du virkelig ha noe mer kontakt med denne mannen da? Kanskje han tolket det å bare være venner som at du ikke vil ha noe mer kontakt? I dumpe- sammenheng er "bare være venner" ofte en setning uten særlig innhold etter min erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå