AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Jeg er 21 år gammel og har aldri vært hos frisøren! Vet det kanskje høres merkelig ut, men har aldri farget håret og søsteren min eller stemoren min har alltid klippet meg. Men i morgen har jeg tenkt å bestille meg en frisørtime. Har lyst å klippe tuppene og få pannelugg, og farge håret platinablondt (har mørk blond nå) Så noen sikkert teite spørsmål.. Er det teit å ha med seg for eksempel et bilde av frisyren man vil ha? Har de fargekart over forskjellige blondfarger, eller må man forklare hva man vil ha? Burde jeg også kjøpe noen spesielle produkter, noen anbefalinger? Anonymous poster hash: 6ce73...17b
Gjest C'est la vie:) Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 1. Ingen dum ide å ta med bilde av hva du ser etter. Da er du sikker på at frisøren skjønner hva du vil ha. (Om du får det er et annet spørsmål...) 2. De har fargekart. 3. Å kjøpe produkter hos frisøren kalles "mersalg". Takk nei og finn samme produktet på nettet til halve prisen Jeg forhører meg om produkter hos frisøren, men handler aldri derfra...
Harley Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Det er veldig greit å ha med bilde Men bare husk på at det du ser på bildet kan være umulig å få til på ditt hår. Samt at det kan kreve en del styling for å få det likt. De har fargekart, så du kan vise hvilken nyanse du ønsker. Men det er slett ikke sikkert du får det platinablondt på en dag, bare så du er klar over det. Frisøren vil nok anbefale deg noen produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå