Imax Skrevet 9. juli 2004 #1 Del Skrevet 9. juli 2004 Har invitert til westernparty i august, og lurte på om noen har noen gode, enkle (og relativt billige) tips om hvordan skape en skikkelig westernstemning? I invitasjonen står det selvsagt noe om antrekk, men hva mer? Dette er mine ideer så langt: Plakater med Wanted Dead or Alive (med bilder av noen av gjestene ) Saloon (men vet ikke helt hvordan) BBQ Så stopper det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malie Skrevet 9. juli 2004 #2 Del Skrevet 9. juli 2004 Hei hei! Her finner du kanskje litt tips: http://google.startsiden.no/index_no.html?...+west+party&lr= (noen sider var for barnebesøk, men...) Noen ideer etter at eg kikket litt på disse sidene: Ta inn høy! Gyngestoler rød og hvit rutete duker, lag lysestaker av eks. ølflasker, bløt og ta av etiketten, oljelamper, lanterner, lassoer, solsikker, bunter med korn, blomster i cowboystøvler/gamle kjeler el lign. belønn det beste antrekket, linedance! selvfølgelig westernmusikk pinjata, tar litt tid, men går sikkert fint ann å lage selv? Skal dere være ute? Da vil det jo være ideelt med et bål! Mekanisk okse hadde jo vært artig da!! Men det er vel ikke så lett å få tak i Lage saloon, minner meg om baren som eg og en venninne laget da vi var små. (minner) Store pappkartonger, pappstykker, male på de. disken kunne kanskje vært et bord eller lignende, ta et tøystykke på forsiden av bordet, eller har du noen planker og plater liggende, så spikre sammen en disk! (hadde sikkert ikke fått det til selv altså ) Lykke til med festen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 9. juli 2004 #3 Del Skrevet 9. juli 2004 Hvis dere blir mange og det er ute-fest, hadde det jo vært stilig og grillet helt lam eller noe da. Western-musikk må dere selvsagt ha... Og kanskje noen western-oppgaver. Quiz, eller temaoppgaver om å lage en wester-sang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pepita i.i. Skrevet 14. juli 2004 #4 Del Skrevet 14. juli 2004 Hva med lassokastekonkurranse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #5 Del Skrevet 19. juli 2004 Vi hadde hesteskokasting, men runder på en kjepphest når man ikke traff. Utpå kvelden fikk gutta den glimrende ideen at vi skulle ha rusisk rulett med kruttlapp-pistol. Når det smalt måtte vedkommende styrte en øl... Levende gitarspiller er jo alltid bra for stemningen. Før du tar inn høy, tenk over om det er alergikere blant festdeltakerne. lille my, ikke innlogget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2004 #6 Del Skrevet 21. juli 2004 Du må så klart leie inn noen som kan lære bort linedance..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå