Gå til innhold

Hva tenker dere om jenter som selger sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva dere tenker om jenter som selger sex, la oss heller si: luksusprostituerte. Om du fikk vite at venninnen din, eller et familiemedlem, lever som eskortepike og trives med det, hvordan ville reagert, og hva ville du tenkt? Har du store fordommer mot denne typen jobb, eller ser du det på samme måte som en vanlig jobb? Hva er begrunnelsen til at du har de holdningene du har til sexarbeidere?

Anonymous poster hash: fc957...f09
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde man tjent de samme pengene på en "vanlig" jobb så hadde det ikke vært luksusprostituerte.

Kutt ut den romantiseringen av prostitusjon. Ingen sunne friske oppegående mennesker gjør dette frivillig.

Jeg har ikke noe mot menneskene som prostituerer seg - jeg har noe mot handlingen.

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Jeg hadde syns synd på de, og lurt på hva som har skjedd med de som gjør at de "velger" dette.

Og jeg ser selvfølgelig ikke på prostitusjon som et hvilket som helst annet yrke. De som gjør det må ha misforstått noe et sted.

• Liker 3
Skrevet

Ettersom denne tråden gjelder luksusprostituerte, så er ikke de årsaken til at jeg er generelt skeptisk til det yrke. Hadde nok vært nysgjerrig og spurt henne litt om hvordan det var og hvordan hun fant på at hun skulle gjøre dette. Men jeg må innrømme at jeg hadde ikke blitt overrasket dersom det i ettertid viste seg at hun ikke hadde det så bra med dette likevel.

Årsaken til mine mer generelle fordommer(ikke luksusprostituerte) er at dette ofte er jenter som ikke har så mange andre tilfredsstillende måter å forsørge seg og sine på, og som dermed "må" ty til prostitiusjon. Og det synes jeg er trist, men all respekt til dem som utsetter seg og de påkjenninger som følger(fordømmelse, emosjonelle påkjenninger osv) for å kunne brødfø seg selv og sin familie.

Skrevet

Jeg hadde tenkt "stakkars".

Hvis det var en nær venninne ville jeg forsøkt å hjelpe henne til å finne en normal jobb, så kunne hun eventuelt hatt tilfeldig sex med en haug fremmede menn hver dag gratis på fritiden, dersom hun likte sexen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde bekymret meg for hennes psykiske helse frem i tid. Det er én ting å være eskortepike (e.l tilsvarende) når du er ung student, og pengene kommer godt med, man har kanskje lite livserfaring og man lever en litt utsvevende bekymringsfri tilværelse.

Men ting kan skje, og jeg ville håpt at hun aldri opplever noen ubehagelige kunder, havner i situasjoner hun ikke kan håndtere, pådrar seg noen sykdommer eller får noen psykiske reaksjoner frem i tid (type 5-10 år når hun kanskje sitter der med hus og mann og familie).

• Liker 2
Skrevet

Frk.X går i klassen min på høgskolen. :fnise:

Anonymous poster hash: 435df...5fb
  • Liker 1
Skrevet

Frk.X går i klassen min på høgskolen. :fnise:

Anonymous poster hash: 435df...5fb

Oj! Hvordan oppfatter medstudenter henne?

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg hadde blitt misunnelig på at jeg ikke hadde hatt en så enkel intektskilde.

Skrevet

Jeg hadde blitt misunnelig på at jeg ikke hadde hatt en så enkel intektskilde.

Er det noen som hindrer deg i å bli prostituert?

til ts: Jeg hadde vært beskymret for hennes fysiske og psykiske helse.

Anonymous poster hash: a131b...769

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde verken reagert på noen spesiell måte, eller tenkt noe særlig over det i etterkant. Siden jeg er nysgjerrig hadde jeg nok spurt noen spørsmål, men jeg har ikke fordommer mot dem som velger en annen vei enn andre.

Generelt sett mener jeg at så lenge det ikke går ut over andre, så må folk få ta sine egne valg. Det er ikke min oppgave å være moralpoliti.

• Liker 1
Skrevet

Oj! Hvordan oppfatter medstudenter henne?

Hehe, ingen har vel sagt noe spesielt til henne. Husker første dagen, så var det flere som tittet etter henne når vi ble ropt opp en etter en. :fnise:

Tror de fleste av oss på studiet tenker at det kanskje blir vanskelig for henne å få jobb når vi er ferdig utdannet. :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Hvilken annen tråd er det det siktes til her?

Skrevet

Hmm etter innleggene å lese er mitt inntrykk at det er flest kvinner som dømmer, mens menn bryr seg generelt mindre? Rart dette! Jeg er selv kvinne, men jeg må være en av få som ikke har fordommer :fnise:

Hehe, ingen har vel sagt noe spesielt til henne. Husker første dagen, så var det flere som tittet etter henne når vi ble ropt opp en etter en. :fnise:

Tror de fleste av oss på studiet tenker at det kanskje blir vanskelig for henne å få jobb når vi er ferdig utdannet. :vetikke:

Hehe!

Ja det er jo mulig... Da er det jo bare å vente og se, eller så kan hun jo bare fortsette med hobbyen sin :vetikke:

Skrevet

Hvilken annen tråd er det det siktes til her?

Hva mener du? Jeg sikter ikke til noen andre tråder her.

Skrevet

Hmm etter innleggene å lese er mitt inntrykk at det er flest kvinner som dømmer, mens menn bryr seg generelt mindre? Rart dette! Jeg er selv kvinne, men jeg må være en av få som ikke har fordommer :fnise:

Hehe!

Ja det er jo mulig... Da er det jo bare å vente og se, eller så kan hun jo bare fortsette med hobbyen sin :vetikke:

Får jo bare se, er vel kanskje en av konsekvensene når man røper sitt fulle navn og alt. :vetikke:

Skrevet

Får jo bare se, er vel kanskje en av konsekvensene når man røper sitt fulle navn og alt. :vetikke:

Ja, eller kanskje til og med arbeidsgiverne ser på det som en positiv ting, en slags tapperhet at hun torde å "oute" seg sev på denne måten? Hvem vet :vetikke:

Skrevet

Hadde man tjent de samme pengene på en "vanlig" jobb så hadde det ikke vært luksusprostituerte.

Kutt ut den romantiseringen av prostitusjon. Ingen sunne friske oppegående mennesker gjør dette frivillig.

Jeg har ikke noe mot menneskene som prostituerer seg - jeg har noe mot handlingen.

Anonymous poster hash: 7b85f...dca

Skrevet

Ja, eller kanskje til og med arbeidsgiverne ser på det som en positiv ting, en slags tapperhet at hun torde å "oute" seg sev på denne måten? Hvem vet :vetikke:

Haha, kanskje det. Eller kanskje det kommer en artikkel om at hun fikk seg jobb. Time will show. :fnise:

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Er det noen som hindrer deg i å bli prostituert?

til ts: Jeg hadde vært beskymret for hennes fysiske og psykiske helse.

Anonymous poster hash: a131b...769

Nei da, men markedskreftene gjør at det ikke ville vært så veldig lønnsomt (:.

Endret av Herr Heftig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...