summerrain Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Noen som har prøvd? Hva har du prøvd og evt hvilken hudtype har du? Hva synes du? Selv har jeg prøvd en skrubb til kroppen for mange år siden og var storfornøyd! Hadde også en ansiktskrem som ikke finnes lengre som jeg var meget fornøyd med.
September Girl Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Jeg har handlet mye derfra og er veldig begeistret for mange av kroppsproduktene. Favorittene er kroppsskrubben HeltMarinade og kroppskremen HeltFett. For øyeblikket bruker jeg serien med rosmarin og lavendel - de dufter nydelig. Jeg bruker også den flytende såpen HeltRen i nøytral utgave som intimsåpe. Ellers liker jeg både Silkekrem og Hydrasilke som fuktighetskrem til ansiktet, sisnevnte er ganske fet og passer best til tørr hud/vinterbruk. Jeg liker at produktene deres er basert på naturlige ingredienser, men prisene er dessverre litt stive. Et lite aber: Selv om kroppsskrubbene er kjempegode, er de litt upraktiske å bruke fordi saltet og oljen ikke "henger sammen", så det blir en del søl/sløsing av produkt. Jeg håper de vil prøve å forbedre formuleringen av dette produktet.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #3 Skrevet 15. september 2014 Jeg har bare prøvd en shampoo derfra og den likte jeg ikke noe særlig. Anonymous poster hash: 5f594...1f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå