Gå til innhold

Hva slags utseende facinerer DEG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes så mange kombinasjoner rundt om kring i verden. Snakker om hårfarger, hudfarger og øyefarger på personer. I dag så jeg en jente som jeg aldri har sett liknende utseende til. Hun hadde brunt, langt hår, likblek og fregnete hud, og lyse(ekstremt lyse) -turkise øyne. Så utrolig spesiell! Sånne kombinasjoner ser så utrolig eksotisk og interessant ut!

Da fikk jeg lyst til å skape en tråd her på kg og spørre dere: hva er den fineste kombinasjonen dere har sett på et menneske?

Anonymous poster hash: 9a07c...5dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er utrolig fint med fyldige lepper!

Ellers fascineres jeg ikke noe særlig av "spesielle" trekk, men heller de som ofte betraktes som pene med symmetrisk ansikt, pene og uttrykksfulle øyne og et pent smil :))

Anonymous poster hash: 153b9...9c4
Skrevet

Når det kommer til hår, hud og øyefarge fascineres jeg ikke av noe, men synes det er fint med mørkt hår og blå/grønne øyne, men alle kombinasjoner kan egentlig være pene på den rette personen.

Anonymous poster hash: 153b9...9c4
Skrevet

mørk hud, mørkt hår og isblå øyne!

• Liker 1
Skrevet

Mørkt hår og skikkelig grønne øyne, eller mørkt hår, solbrun hud og knallblå øyne. <3

Skrevet

En blanding av mørk brunt, langt hår, mørke øyne og litt mørkere hud. :)

Men det er utrolig mange fascinerende utseender der ute. Blant annet synes jeg rødhårede mennesker med fregner og blå øyne er utrolig vakre. Sånn generelt :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg fascineres av mennesker som har noe spesielt med seg, ikke klassisk modellpene mennesker med symmetrisk ansikt. Akkurat hva det spesielle kan være er forskjellige ting, men jeg liker når folk ser litt annerledes ut, og har sin egen stil. Utstråling er det viktigste, det kan få hvem som helst til å se vakker ut!

• Liker 3
Skrevet

Naturlige øyebryn på damer. Det er sjelden man ser.

Lys brun jevn hud på menn. Rank og rett, fin holdning. Smilende munn og glade øyne.

Skrevet

Jeg liker lysblonde eller rødhårede menn, gjerne med fregner. Kvinner med tilsvarende utseende er ikke like fascinerende for meg.

Skrevet

Enig at uttrykksfulle øyne er fine. Jeg syns ikke øyenfarge har noe å si, at du har blå (eller brune) øyne gjør ikke at øynene dine automatisk blir finere. Er øynene dine pene, ser øyenfargen bra ut.

Jeg har selv fyldige lepper og dype, mørke øyne - og lyst hår (fra naturens side) og jeg får ofte komplimenter for ansiktet mitt.

Anonymous poster hash: 29c37...94d
Skrevet

jeg syns jeg ser utrolig mange mennesker som er sånn spesielt pene egentlig. folk man føler for å stirre på liksom :) er ganske sjeldent at andre er enige med meg i at de jeg syns er pene er noe pene.
Jeg liker kanskje litt sært utseende.

store, åpne øyne er veldig pent, gjerne så store som mulig. og et lite og gjerne smalt ansikt.
også har uttrykket i ansiktet veldig mye å si for min del.

Skrevet

Enig at uttrykksfulle øyne er fine. Jeg syns ikke øyenfarge har noe å si, at du har blå (eller brune) øyne gjør ikke at øynene dine automatisk blir finere. Er øynene dine pene, ser øyenfargen bra ut.

Jeg har selv fyldige lepper og dype, mørke øyne - og lyst hår (fra naturens side) og jeg får ofte komplimenter for ansiktet mitt.

Anonymous poster hash: 29c37...94d

snikskrytingen jeg har hørt så mye snakk om ?

Anonymous poster hash: a6c5b...5f3

Skrevet

Jeg blir veldig fascinert av plettfri glødende hud og symmetri. Jeg kan også bli fascinert av folk med spesielt utseende f.eks spesielle øyne eller spesielle trekk. Jeg har et slikt ansikt selv, ser ikke så "norsk" ut selv om jeg er erkenorsk. (sikkert oppfattet som snikskryt men :fnise: )

Er også fæl til å glo på menn som er høye eller menn med store hender eller føtter. Det er så maskulint.

Skrevet

Jeg smelter hver gang jeg ser en ordentlig ginger, med naturlig rødt hår, grønne/blåe øyne. Fregner eller ikke. Også begge kjønn.. Ellers er jeg veldig fascinert av menn med dypbrune øyne, og mørkt hår og skjegg :P Skjegg er så utrolig deilig! (Så lenge det ikke er overdrevent mye!)

Anonymous poster hash: a56f0...155
Gjest BrienneOfTarth
Skrevet

Vel, de jeg legger merke til skiller seg ut på en eller annen måte. Det er synd at det er så mange som prøver å se så like ut som mulig.

Det kan være alt fra stort krøllete hår, rødt hår,asymmetriske ansikt osv. En gang så jeg ei jente med nydelig rødt langt hår og hun var utrolig pen. Ble sittende å glane som en idiot :)

Har alltid falt for menn som har litt asymmetriske ansikt. Syns de er mer interessante å se på :)

Skrevet

Det varierer veldig hos meg, men brune øyne har aldri tiltalt meg hos hverken kvinner eller menn. Synes kanskje det typiske skandinaviske utseendet er finest, men mørke mennesker med lyse øyne er også vakkert. Oppsumert er det vel bare brune øyne som ikke tiltaler meg.

Anonymous poster hash: de9f0...65d
  • Liker 1
Skrevet

Merkelige/uvanlige øyne. Slik som f.eks Bertine Zetlitz.

Anonymous poster hash: 6e8d0...060
Skrevet

Fascineres av mennesker med vakre øyne, gjerne isblå eller grønne.

Skrevet

Vakre menn med hull i haka!

Anonymous poster hash: b744d...409

Skrevet

Jeg fascineres av en eller annen form som særpreg, slik som mange andre nevner. Det kan være for eksempel et arr, mellomrom mellom tennene, eller litt rare proporsjoner, som store lepper, store øyner eller faktisk store neser, men som likevel harmonerer med ansiktet. En annen ting som fascinerer meg er naturlige krøller. Det er så utrolig mange jenter som retter håret sitt, eller som lager prinsesse-/hollywood-krøller. Har blant annet en venninne med de nydeligste krøller, men som retter håret sitt hver dag, noe som tar et par timer. Nå er håret hennes vissent og tørt, og det er nesten ikke krøller igjen. Hun har et nydelig ansikt, og jeg mener krøllene fremhever trekkene hennes. Men hver sin smak.

Sterk beinstruktur i ansiktet er også noe jeg fascineres av. Skuespillere/modeller jeg har som eksempel på de ulike tingene jeg mener er Eva Green (blikket hennes), Bianca Balti (munnen og kjeven), Jane Birkin (tennene og leppene), Audrey Toutou (blikket), Helena Christensen (øynene) og Christy Turlington (ansiktsproporsjonene).

Anonymous poster hash: 43b5e...2a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...