AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Hele mageregionen knytter seg og man kjenner det kiler helt ned til tærne. Man har nesten vondt i hodet for det presser sånn, og det er som om det svartner i hjernen av og til. Må sette seg ned for å ikke falle helt om. Man klarer ikke å konsentrere seg om noe, fordi alt dreier seg om akkurat denne følelsen. Det er så godt at det er vondt! Man er mye blidere rundt andre mennesker, og blir plutselig mye mer glad i dem, og sier det rett ut! Man går og venter på å høre fra den utvalgte, og man lider seg gjennom ventingen. Det er som om å kjenne hjertet knuse og sette seg sammen igjen ved hvert hjerteslag. Jeg elsker, men hater å være forelska! Anonymous poster hash: a9437...93a 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Bare vent til det er slutt mellom dere, ting blir så mye verre. Anonymous poster hash: 5aea4...54c 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Bare vent til det er slutt mellom dere, ting blir så mye verre. Anonymous poster hash: 5aea4...54c Jepp, det er ikke vits å bli forelska, det blir jo bare slutt likevel også har man en helt forjævlig kjærlighetssorg i 10-20 år og vil bare dø.... Anonymous poster hash: 925d1...7f6
Upadiela Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 OKEI og for oss som har et halvfullt glass; så herlig! Hold på følelsen, den er fin og gir deg masse god energi. Og så krysser jeg alt jeg kan for at det ender godt for deg. 3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Husker følelsen.... tortur og eufori på samme tid ;D. Nyt det du Anonymous poster hash: c027f...1cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå