Gå til innhold

Bladet iForm

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Har såvidt begynt å trene på senter nå, er veldig motivert til et sunnere liv.

Vurderer nå å bli abonnoment av bladet iForm, er det verdt pengene?

Trenger kosthold tips og treningstips + motivasjon til dårlige dager. :)

Anonymous poster hash: 3a0a0...d2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som har noe å si om bladet? Eventuelt annet blad eller forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det ikke er noe særlig bra. Det er veldig "damete" men det kan være det passer for deg. Ser at det er ulike treningsblader som er å få kjøpt i butikken, har ikke testet dem. Kjøp ulike blader og se hva som tiltaler deg? Anbefaler deg å stikke innom en stor narvesen butikk og titte litt i hyllene dere, da kan du bla litt uten å måtte kjøpe.

Eller du kan sjekke ut bladkongen.no og søke på helse eller trening: http://www.bladkongen.no/helse-og-skjonnhet

Jeg syns ofte det blir veldig mye "trenigsmas", når man leser i sånne blader. Det blir lett for at man syns at man gjør alt feil og ting blir stress. Det er umulig å følge alt man leser, og helst bør man ikke tenke så mye på detaljer, kurer og mikrostyring av kosthold Så jeg kutter mest mulig ned på den slags og heller kjører mitt eget løp.

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har såvidt begynt å trene på senter nå, er veldig motivert til et sunnere liv.

Vurderer nå å bli abonnoment av bladet iForm, er det verdt pengene?

Trenger kosthold tips og treningstips + motivasjon til dårlige dager. :)

SATS f.eks sender ut gratis blad til medlemmer. Også mye motiverende på nettsiden deres (gratis)

Jeg ville ikke brukt penger på et blad. Men det er sikkert til hjelp for mange

Motivasjon oppmuntring samhold m.m. får jeg fra hyggelige KGere i tråden her :)http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=865031

Anonymous poster hash: 0d925...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke iForm noe særlig. Klarer ikke å huske hvorfor, men har prøvd å abonnere flere ganger (pga velkomstpremien ;) ). Men jeg er veldig glad i ShapeUp, det gir meg mye motivasjon. Synes både mattips og treningstipsene er gode der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iForm er helt ok, synes jeg. ShapeUp, derimot, er en katastrofe. Sist jeg leste det, stod det bare om bloggere og tull, jeg ble helt sjokkert. iForm er litt mer seriøst, føler jeg.

Anonymous poster hash: b5b5d...64a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er faktisk abonnent. Synes nok til tider at det meste kan rette seg mot vektnedgang. Men det er også endel artikler som handler om sunn livsstil og trening. Det som jeg synes er positivt er at de forklarer hva som faktisk skjer i kroppen helt ned på cellenivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...