Gå til innhold

Dette må vel være dealbreaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg en søndagsmorgen, og hører på noe klassisk/opera på NRK P2, mens jeg surfer på kvinneguiden forum, og ligger på sofaen i bar overkropp, og møkkete treningsbukse.

Vil noen ha en slik mann?

Anonymous poster hash: cd4a0...978

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er søndag. Har ikke videre ren joggebukse selv, hører på Discovery og surfer på kvinneguiden, er det noen mann som vil ha et slik kvinnemenneske? :fnise:

Anonymous poster hash: f0eec...78c
Skrevet

Synes ikke at menn som er KG er så veldig attraktiv, ei heller møkkete joggebukse (om den hadde vært ren hadde det vært greit), men dere to over her passer sikkert godt sammen ;)

Anonymous poster hash: bcfae...7ea
  • Liker 5
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Søndag er unntakstilstand. Hadde det samme skjedd på mandag, hadde det vært dealbreaker ja! :P

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke at menn som er KG er så veldig attraktiv, ei heller møkkete joggebukse (om den hadde vært ren hadde det vært greit), men dere to over her passer sikkert godt sammen ;)Anonymous poster hash: bcfae...7ea

Hehe! :)

Ja, det er vel noe rart med menn på en kvinneguide.

Men til mitt forsvar for hvordan jeg oppdaget dette nettstedet, så er det fordi Google alltid førte meg hit når jeg googlet noen rare ting jeg lurte på :)

Anonymous poster hash: 68b6d...286

• Liker 1
Skrevet

Høres nesten ut som min mann på en søndag dette ;)

Anonymous poster hash: 1ffbe...b5d
Skrevet

Men til mitt forsvar for hvordan jeg oppdaget dette nettstedet, så er det fordi Google alltid førte meg hit når jeg googlet noen rare ting jeg lurte på :)

Anonymous poster hash: 68b6d...286

Det er vel slik vi har havnet her alle mann :)

• Liker 8
Skrevet

Høres nesten ut som min mann på en søndag dette ;)

Minus opera... :overrasket:

• Liker 1
Gjest Malanthor
Skrevet

Jupp. Det er jo et stort og aktivt forum med et minimum av sinte 16 åringer.

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hva """""menn"""" tenker om seg selv når de klikker/skriver …k..v..i..n..n.n.e..gui..d..en i nettleseren?

Jeg synes det er jævla turn off når menn sitter her inne, haAHAHAHAHA!!!! å herregud...

Anonymous poster hash: aaee9...c0a
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Lurer på hva """""menn"""" tenker om seg selv når de klikker/skriver …k..v..i..n..n.n.e..gui..d..en i nettleseren?

Jeg synes det er jævla turn off når menn sitter her inne, haAHAHAHAHA!!!! å herregud...

Det skal du ikke si, det kan langt mer bak et brukernick enn det som tilsynelatende kommer til uttrykk gjennom innleggene ;)

Og hva skal så menn generelt tenke om jenter og kvinner som sitter her inne da? - det må jo da være like turn off? Eller?

Skrevet

Det skal du ikke si, det kan langt mer bak et brukernick enn det som tilsynelatende kommer til uttrykk gjennom innleggene ;)

Og hva skal så menn generelt tenke om jenter og kvinner som sitter her inne da? - det må jo da være like turn off? Eller?

Er du dum eller seriøst med innlegget ditt?

Gjest Heartbeat
Skrevet

Lurer på når det kommer en manneguiden, jeg :fnise:

Skrevet

Kan vi ikke grunnlegge en? :biggrin:

Anonymous poster hash: a7593...e1a

Gjest Heartbeat
Skrevet

Kan vi ikke grunnlegge en? :biggrin:

Anonymous poster hash: a7593...e1a

Ja, mulig vi må gjøre det :laugh:

Skrevet

Da er isåfall dere jentene garantert velkommen, og vi kommer ikke til å le av at dere er på en manneside :fnise:

Er bare jenter som klarer å skjære alle over en kam (i dette tilfellet, menn på KG)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Da er isåfall dere jentene garantert velkommen, og vi kommer ikke til å le av at dere er på en manneside :fnise:

Er bare jenter som klarer å skjære alle over en kam (i dette tilfellet, menn på KG)

Gleder meg til å se hva du EGENTLIG tenker.. smugtitte litt :fnise:

Skrevet

Gleder meg til å se hva du EGENTLIG tenker.. smugtitte litt :fnise:

Hehe, det skal du få lov til.. Er mye man ikke tør si på KG, vettu :fnise:

Gjest Heartbeat
Skrevet

Hehe, det skal du få lov til.. Er mye man ikke tør si på KG, vettu :fnise:

Ja, det har jeg fått med meg.. kan jo bli dømt norden om og ned om man sier hva man egentlig tenker :fnise:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Er du dum eller seriøst med innlegget ditt?

Heldigvis så vet vi hva du er med ditt innlegg. Seriøs er du ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...