AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #1 Skrevet 14. september 2014 Her sitter jeg en søndagsmorgen, og hører på noe klassisk/opera på NRK P2, mens jeg surfer på kvinneguiden forum, og ligger på sofaen i bar overkropp, og møkkete treningsbukse. Vil noen ha en slik mann?Anonymous poster hash: cd4a0...978
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Det er søndag. Har ikke videre ren joggebukse selv, hører på Discovery og surfer på kvinneguiden, er det noen mann som vil ha et slik kvinnemenneske? Anonymous poster hash: f0eec...78c
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Synes ikke at menn som er KG er så veldig attraktiv, ei heller møkkete joggebukse (om den hadde vært ren hadde det vært greit), men dere to over her passer sikkert godt sammen Anonymous poster hash: bcfae...7ea 5
Gjest Olivia Benson Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Søndag er unntakstilstand. Hadde det samme skjedd på mandag, hadde det vært dealbreaker ja! 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Synes ikke at menn som er KG er så veldig attraktiv, ei heller møkkete joggebukse (om den hadde vært ren hadde det vært greit), men dere to over her passer sikkert godt sammen Anonymous poster hash: bcfae...7ea Hehe! Ja, det er vel noe rart med menn på en kvinneguide. Men til mitt forsvar for hvordan jeg oppdaget dette nettstedet, så er det fordi Google alltid førte meg hit når jeg googlet noen rare ting jeg lurte på Anonymous poster hash: 68b6d...286 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Høres nesten ut som min mann på en søndag dette Anonymous poster hash: 1ffbe...b5d
Gjest rådyr Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Men til mitt forsvar for hvordan jeg oppdaget dette nettstedet, så er det fordi Google alltid førte meg hit når jeg googlet noen rare ting jeg lurte på Anonymous poster hash: 68b6d...286 Det er vel slik vi har havnet her alle mann 8
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Høres nesten ut som min mann på en søndag dette Anonymous poster hash: 1ffbe...b5d Minus opera... Anonymous poster hash: 1ffbe...b5d 1
Gjest Malanthor Skrevet 14. september 2014 #9 Skrevet 14. september 2014 Jupp. Det er jo et stort og aktivt forum med et minimum av sinte 16 åringer. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #10 Skrevet 14. september 2014 Lurer på hva """""menn"""" tenker om seg selv når de klikker/skriver …k..v..i..n..n.n.e..gui..d..en i nettleseren? Jeg synes det er jævla turn off når menn sitter her inne, haAHAHAHAHA!!!! å herregud... Anonymous poster hash: aaee9...c0a 1
Gjest Lille-pus Skrevet 14. september 2014 #11 Skrevet 14. september 2014 Lurer på hva """""menn"""" tenker om seg selv når de klikker/skriver …k..v..i..n..n.n.e..gui..d..en i nettleseren? Jeg synes det er jævla turn off når menn sitter her inne, haAHAHAHAHA!!!! å herregud... Anonymous poster hash: aaee9...c0a Det skal du ikke si, det kan langt mer bak et brukernick enn det som tilsynelatende kommer til uttrykk gjennom innleggene Og hva skal så menn generelt tenke om jenter og kvinner som sitter her inne da? - det må jo da være like turn off? Eller?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #12 Skrevet 14. september 2014 Det skal du ikke si, det kan langt mer bak et brukernick enn det som tilsynelatende kommer til uttrykk gjennom innleggene Og hva skal så menn generelt tenke om jenter og kvinner som sitter her inne da? - det må jo da være like turn off? Eller? Er du dum eller seriøst med innlegget ditt? Anonymous poster hash: aaee9...c0a
Gjest Heartbeat Skrevet 14. september 2014 #13 Skrevet 14. september 2014 Lurer på når det kommer en manneguiden, jeg
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #14 Skrevet 14. september 2014 Lurer på når det kommer en manneguiden, jeg Kan vi ikke grunnlegge en? Anonymous poster hash: a7593...e1a
Gjest Heartbeat Skrevet 14. september 2014 #15 Skrevet 14. september 2014 Kan vi ikke grunnlegge en? Anonymous poster hash: a7593...e1a Ja, mulig vi må gjøre det
Nowayback Skrevet 14. september 2014 #16 Skrevet 14. september 2014 Lurer på når det kommer en manneguiden, jeg Da er isåfall dere jentene garantert velkommen, og vi kommer ikke til å le av at dere er på en manneside Er bare jenter som klarer å skjære alle over en kam (i dette tilfellet, menn på KG)
Gjest Heartbeat Skrevet 14. september 2014 #17 Skrevet 14. september 2014 Da er isåfall dere jentene garantert velkommen, og vi kommer ikke til å le av at dere er på en manneside Er bare jenter som klarer å skjære alle over en kam (i dette tilfellet, menn på KG) Gleder meg til å se hva du EGENTLIG tenker.. smugtitte litt
Nowayback Skrevet 14. september 2014 #18 Skrevet 14. september 2014 Gleder meg til å se hva du EGENTLIG tenker.. smugtitte litt Hehe, det skal du få lov til.. Er mye man ikke tør si på KG, vettu
Gjest Heartbeat Skrevet 14. september 2014 #19 Skrevet 14. september 2014 Hehe, det skal du få lov til.. Er mye man ikke tør si på KG, vettu Ja, det har jeg fått med meg.. kan jo bli dømt norden om og ned om man sier hva man egentlig tenker
Gjest brutal_mann Skrevet 14. september 2014 #20 Skrevet 14. september 2014 Er du dum eller seriøst med innlegget ditt? Anonymous poster hash: aaee9...c0a Heldigvis så vet vi hva du er med ditt innlegg. Seriøs er du ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå