skogsbarnet Skrevet 14. september 2014 #1 Del Skrevet 14. september 2014 hei! jeg sliter med å forstå faktorisering... jeg skal faktorisere: x^2-5x+6 vet at svaret skal bli: (x-2)(x-3) jeg ser at det ser logisk ut, men jeg klarer ikke å se hvordan en regner seg frem til det? (gjetter at det er en formel eller noe jeg har glemt?) håper noen orker å hjelpe en stakkar på en søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #2 Del Skrevet 14. september 2014 Gjør leksene dine selv Anonymous poster hash: 42c1d...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogsbarnet Skrevet 14. september 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Gjør leksene dine selv Anonymous poster hash: 42c1d...ca0 det er ikke lekser for de som måtte tro det! jeg tar ett fag som privatist og jobber med grunnlegende oppgaver for å friske opp det jeg lærte for mange år siden... jeg har glemt mye og prøver å huske hvordan dette var igjen, for ikke å stryke i faget når eksamen kommer Endret 14. september 2014 av skogsbarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogsbarnet Skrevet 14. september 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 14. september 2014 jeg fant ut av det selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munter Skrevet 8. oktober 2014 #5 Del Skrevet 8. oktober 2014 Brukte du annengradsligning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #6 Del Skrevet 8. oktober 2014 Denne siden er genial for dem som sliter med matte, eller bare vil sjekke svarene sine: http://www.wolframalpha.com/input/?i=x%5E2-5x%2B6 Anonymous poster hash: 77379...006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 8. oktober 2014 #7 Del Skrevet 8. oktober 2014 jeg fant ut av det selv Bra du fant ut av det! ellers kunne jeg ha hjulpet det, men litt for seint. Men forsåvidt bare bra det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå