Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smakte den nye Non Stop'en med melkesjokolade for noen dager siden, men må si den gode, gamle, vanlige er best!! :tunge1:

Hvilken foretrekker dere?

Skrevet

Jeg er enig med deg. Den nye med melkesjokoladen var god, for all del, men det er noe med det- Non Stop skal være mørk!

Skrevet

Ble skuffet eg, først så trodde eg at det skulle være store nonstop, de såg sånn ut utenpå posen.

(Noe a la det en kan finne i smågodtet i løsvekt)

grei smak, men de 'gamle' er nå best! :)

Skrevet

Syns melkesjokolade Non Stop en var kjempegode jeg!

Skrevet

Synes den nye er best.

Skrevet

De er gode begge to. Den nye passer godt til å bare momse i seg, den gamle er veldig god til noe varmt å drikke.

Skrevet

De gamle er best, men jeg foretrekker mørk sjokolade framfor melkesjokolade.

Skrevet

De nye er helt klart best, og så er det så fine farger på dem... :roll:

Skrevet

Burde døpe dem om til must stop ;)

De er ikke noe gode.

Liker de gamle best.

Gjest GreenSky
Skrevet

Har ikke smakt de jeg, siden jeg er allergisk mot melk, og derfor ikke kan spise sjokolade. Men det slår meg at disse nye kanskje er mer "barnevennlige" enn de vanlige non stopene?

Skrevet

Har ikke sett noen ny non-stop jeg. Lenge siden de kom i salg? Er det den vanlige freia melkesjokolade som er i eller?

Skrevet
Har ikke sett noen ny non-stop jeg. Lenge siden de kom i salg? Er det den vanlige freia melkesjokolade som er i eller?

De er i en lilla pose med pastellfargede "non-stop".

Vet ikke om det er standard freia melkesjokolade i dem, men de smaker ikke noe særlig godt. Smaker heller lite.

Skrevet

De er i en lilla pose med pastellfargede "non-stop".

Vet ikke om det er standard freia melkesjokolade i dem, men de smaker ikke noe særlig godt. Smaker heller lite.

Da er det nok ikke standard freia sjokolade i den nei, for den er GOOOOOD :sikle: hehe :tunge1:

Skrevet

De nye er helt grusomme. Ble ikke spist mange av dem her før resten gikk i søppla.

Skrevet

Likte dem ikke noe særlig, jeg. De gamle er myyye bedre!

Skrevet

Jeg liker bare melkesjokolade, så jeg syns definitivt de nye var best. men ingenting slår smarties uansett :tunge1:

Skrevet

Jeg og elsker melkesjokolade, men hater både smarties og de der nye NonStopene...

Gjest Gjesta
Skrevet

Foretrekker NonStop Original framfor de nye - ble altfor like Smarties, og Smarties er ikke godt!

K

Skrevet

Jeg e-l-s-k-e-r melkesjokolade, og var kjempe-spent da de nye kom.

Og ble SÅ skuffet!

Skikkelig tamme i smaken...syns jeg, da.

De gamle er definitivt best!

Skrevet
Foretrekker NonStop Original framfor de nye - ble altfor like Smarties, og Smarties er ikke godt!

K

Da skal jeg ikke en gang prøve.. Liker IKKE Smarties

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...