Green Skrevet 9. juli 2004 #1 Skrevet 9. juli 2004 Eg skal ha denne kjolen Det er ikkje så lett å sjå på bildet, men der er både strass (viss det er det det heiter?) og perler. Der er ikkje steiner på kjolen, men litt sølvtråder. Kva slags smykke vil passe?
Gjest MrsL Skrevet 9. juli 2004 #2 Skrevet 9. juli 2004 Det finnes jo smykkesett som består av sølv og med strasstener og perler. Lisenett og Brudekjoleformidlingen har mye av dette.
Lullu Skrevet 10. juli 2004 #3 Skrevet 10. juli 2004 Enig med MissG. Tror et enkelt perlesmykke ville bli litt "kjedelig" til. Litt strass i halsen, hadde vært fint - gjerne i tillegg til perlene. Flott kjole!!!!!!!
Martha Stewart Skrevet 10. juli 2004 #4 Skrevet 10. juli 2004 Flott kjole! :-) Enig med de andre, jeg tror smykker med sølv og strass i vil bli fint! Selv skal jeg ha det til min kjole. Har kjøpt halsbånd allerede på en liten smykkebutikk i Glassmagasinet i Oslo som har bra utvalg i smykker. Noen tiaraer har de også. Prisene var bra, jeg betalte 3-400 for mitt.
Foxy Mary Skrevet 10. juli 2004 #5 Skrevet 10. juli 2004 Det kommer egentlig an på hva du skal ha i håret. Hvis du skal ha slør eller tiara vil det bli for mye med strass. Da ville jeg brukt et perleskjede eller et fint gullsmykke med anheng. Hvis du ikke skal ha noe i håret kan du ha noe i halsen som gjør mer av seg.
Lullu Skrevet 10. juli 2004 #6 Skrevet 10. juli 2004 Det kommer egentlig an på hva du skal ha i håret. Hvis du skal ha slør eller tiara vil det bli for mye med strass. Da ville jeg brukt et perleskjede eller et fint gullsmykke med anheng. Hvis du ikke skal ha noe i håret kan du ha noe i halsen som gjør mer av seg. Hvertfall ikke gullsmykke!!! Det passer ikke til en kjole med sølvtråder og strass......
Aelwyn Skrevet 10. juli 2004 #7 Skrevet 10. juli 2004 De har endel stilige strass smykker på Glitter har jeg sett.
Gjest Tabby Skrevet 10. juli 2004 #8 Skrevet 10. juli 2004 Jeg tror jeg i hvert fall ville valgt et smykke som henger litt ned for å ta opp linjen på kjolen, altså som vil peke ned der kjolen har den lille v-formen foran. Tror nok jeg ville valgt et i sølv, helt enkelt kjede med et lite anheng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå