AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Hvordan kan jeg bli kvitt dette? Jeg traff en mann gjennom tinder som jeg klaffet så totalt bra med, jeg kaller han Tom. Vi hadde akkuratt de samme interessene og de samme verdiene i livet. Vi traff hverandre 2 ganger og alt var så utrolig bra. Kjemien var der og han er virkelig den flotteste mannen jeg noen gang har møtt. Men så begynte han å utsette/avlyse alle avtalene våre. F. eks hadde vi en avtale om å møtes lørdag kveld også sa han ikke ifra om at han ikke kunne før midt på dagen samme dag. Dette skjedde flere ganger. Dette var slitsomt i lengden for jeg gjorde meg klar for en date hver gang vi hadde avtale, også ente jeg opp med å bli sittende hjemme alene og "nyordnet" hver gang. Dette førte til at jeg møtte en annen som jeg også hadde pratet litt med gjennom tinder, jeg kaller han Kai. Jeg ente opp med å bli sammen med Kai og nå klarer jeg ikke å få Tom ut av hodet mitt. Jeg tenker på han hele tiden og angrer på at jeg ikke prøvde hardere, han var virkelig drømme fyren. Men samtidig så var jeg så sliten av å ordne meg klar fordi vi skulle møtes, også få en melding om at han ikke kan rett før. Dette skjedde flere ganger. Så når jeg møtte en som holdt avtaler, til og med utsatte jobb for å møte meg ble jeg veldig positivt overrasket. Kai som jeg er sammen med nå er kjempe snill, men jeg syns vi er så forskjellige på mange områder. Vi har ulikt syn på mye og er vant med ulike ting. Men han er virkelig omsorgsfull, aksepterer meg for den jeg er, han er lett å snakke med og jeg føler jeg kan være meg selv 100%. Men kjemien, den er ikke der som det var med Tom og Kai er faktisk til tider mer femi enn det jeg er, noe som er turnoff for meg. Det er heller ikke mye action på soverommet eller ellers, han er rett og slett ikke så seksuell av seg. Dette plager meg også. Jeg vet at Tom har fått seg kjæreste nå, for så ett bilde han la ut på instragram med han og en annen jente hvor det står #feirer17maimedjentami. Vet jo ikke om det er kjæresten, men tror det. Allikevel har jeg lyst til å sende han en melding og høre om han fortsatt er singel. Å gå med denne tanken oppe i hodet mitt når jeg er i ett forhold er slitsomt og jeg vet ikke hva jeg vil. Det eneste jeg tenker er at jeg ødela det med Tom, men samtidig så var det han som avlyste hele tiden. Om man virkelig vil møte noen så klarer man jo å få til det uansett tenker jeg? Også har jeg dårlig samvittighet ovenfor Kai som bare er snill hele tiden, men er så annerledes enn det jeg er. Er så forvirret og har tenkt så mye at alt bare er surr. Noen som vet hvordan jeg klarer å få Tom ut av hodet mitt? Er jo ikke noe å gjøre med nå uansett, han har jo kjæreste. Han avlyste jo hele tiden også, det er jo ett tegn på at han sikkert ikke var SÅ interessert og at jeg likte han mer. Men så kommer den tanken "jammen atte, hvis atte". Jeg er forresten 23 år gammel, Kai er 32. Om det har noe å si. Anonymous poster hash: 7ecf4...d01
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 En ting jeg i alle fall ikke ville gjort var å sende en mld til "Tom" der du spør om han er singel. Du er i et forhold. Hva gjør du så om svaret tilbake er ja? Hva gjør du da med "Kai"? Er det rettferdig ovenfor han om du gjør det? Du sier at du og tom hadde omtrent alt likt av interesser etc. Kanskje det ble for intensivt for tom? Mange tiltrekkes lettere til folk som er forskjellige på mange måter som deg og Kai. Det er viktig å ha noe forskjellig. Om mye er forskjellig finner man alltids den ene tingen eller flere etterhvert som man blir kjent som er likt eller man utvikler en slags interesse for det den andre liker. Det er til syvende og sist du selv som vet hva du syns er riktig å gjøre i denne situasjonen. Men hadde det hver meg hadde jeg nok tenkt slikt: Tom var en person som jeg gikk overens med men det var en sterkere følelse som kom fra meg enn han. Det beviste han når han hele tiden avlyste avtalene våre. Han har gått videre det har jeg sett på nettet. Jeg har nå funnet en fin mann som selv om man ikke skulle tro det passer til meg. For forholdet sin skyld og Kai sin skyld bør jeg slutte å lete opp han på nettet. Om du slutter å "lete" han opp. Titte på bilder etc vil også tankene slutte etterhvert. Du er ung. Du har en fyr som tidlig er glad i deg eller så ville han ikke satt deg forean jobb. Ikke ødlegg det for en som ikke var interisert på samme måte som deg Anonymous poster hash: 81d85...0bd
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Høres i hvert fall ikke ut som at du bør være sammen med Kai.... Tom har sannsynligvis dame, så han må du ligge unna! Ikke gidd å sende han en mld og høre om han er singel! Det er ikke så lurt å date noen rett etter at man har kommet seg vekk fra en som var respektløs/fucker med andres tid osv. For da vil en som holder avtaler virke kjeeempebra. Han har også sine dårlige sider, men de merket du ikke så lett i starten, for du syntes på noen områder at han var bedre enn Tom, og derfor dugde. Anonymous poster hash: d0801...6af 2
Gjest Stining Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Hvordan kan jeg bli kvitt dette? Jeg traff en mann gjennom tinder som jeg klaffet så totalt bra med, jeg kaller han Tom. Vi hadde akkuratt de samme interessene og de samme verdiene i livet. Vi traff hverandre 2 ganger og alt var så utrolig bra. Kjemien var der og han er virkelig den flotteste mannen jeg noen gang har møtt. Men så begynte han å utsette/avlyse alle avtalene våre. F. eks hadde vi en avtale om å møtes lørdag kveld også sa han ikke ifra om at han ikke kunne før midt på dagen samme dag. Dette skjedde flere ganger. Dette var slitsomt i lengden for jeg gjorde meg klar for en date hver gang vi hadde avtale, også ente jeg opp med å bli sittende hjemme alene og "nyordnet" hver gang. Dette førte til at jeg møtte en annen som jeg også hadde pratet litt med gjennom tinder, jeg kaller han Kai. Jeg ente opp med å bli sammen med Kai og nå klarer jeg ikke å få Tom ut av hodet mitt. Jeg tenker på han hele tiden og angrer på at jeg ikke prøvde hardere, han var virkelig drømme fyren. Men samtidig så var jeg så sliten av å ordne meg klar fordi vi skulle møtes, også få en melding om at han ikke kan rett før. Dette skjedde flere ganger. Så når jeg møtte en som holdt avtaler, til og med utsatte jobb for å møte meg ble jeg veldig positivt overrasket. Kai som jeg er sammen med nå er kjempe snill, men jeg syns vi er så forskjellige på mange områder. Vi har ulikt syn på mye og er vant med ulike ting. Men han er virkelig omsorgsfull, aksepterer meg for den jeg er, han er lett å snakke med og jeg føler jeg kan være meg selv 100%. Men kjemien, den er ikke der som det var med Tom og Kai er faktisk til tider mer femi enn det jeg er, noe som er turnoff for meg. Det er heller ikke mye action på soverommet eller ellers, han er rett og slett ikke så seksuell av seg. Dette plager meg også. Jeg vet at Tom har fått seg kjæreste nå, for så ett bilde han la ut på instragram med han og en annen jente hvor det står #feirer17maimedjentami. Vet jo ikke om det er kjæresten, men tror det. Allikevel har jeg lyst til å sende han en melding og høre om han fortsatt er singel. Å gå med denne tanken oppe i hodet mitt når jeg er i ett forhold er slitsomt og jeg vet ikke hva jeg vil. Det eneste jeg tenker er at jeg ødela det med Tom, men samtidig så var det han som avlyste hele tiden. Om man virkelig vil møte noen så klarer man jo å få til det uansett tenker jeg? Også har jeg dårlig samvittighet ovenfor Kai som bare er snill hele tiden, men er så annerledes enn det jeg er. Er så forvirret og har tenkt så mye at alt bare er surr. Noen som vet hvordan jeg klarer å få Tom ut av hodet mitt? Er jo ikke noe å gjøre med nå uansett, han har jo kjæreste. Han avlyste jo hele tiden også, det er jo ett tegn på at han sikkert ikke var SÅ interessert og at jeg likte han mer. Men så kommer den tanken "jammen atte, hvis atte". Jeg er forresten 23 år gammel, Kai er 32. Om det har noe å si. Anonymous poster hash: 7ecf4...d01 Akkurat det samme skjdde med meg! Jeg tenker fortsatt på han jeg datet rett før jeg traff min nåværende kjæreste. På facebook ser jeg at han har fått seg dame, hund, og at hun nå er gravid. Det er jo litt sårt, MEN, jeg har en fantastisk kjæreste nå. Og jeg vet jo ikke om jeg hadde passet sammen med han andre i det lange løp. Det har vært en prosess, men nå, etter mer enn 2 år, så er jeg enda mer sikker på at det er kjæresten min jeg vil ha. Selvom det er en liten stemme som sier "men tenk hvis....". Etter som tiden går blir han andre mer og mer blurry ihvertfall
Red-Ruby Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Tror du må innse at selv om du dumper Kai,så får du ikke Tom. Tom er ikke interessert i deg i det hele tatt høres det ut som. Så hvis du plutselig sender en melding nå for å høre om han er singel, så kommer du bare til å virke desperat tror jeg... Dessuten er det utrolig dårlig gjort mot Kai. Glem nå Tom og tenk heller hvordan du skal løse problemene dine med Kai,for det forholdet høres ikke sunt ut.. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 Ofte vil vi ha det vi ikke kan få. Spesielt der vi har blitt avvist!Anonymous poster hash: 7942e...bba 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Akkurat det samme skjdde med meg! Jeg tenker fortsatt på han jeg datet rett før jeg traff min nåværende kjæreste. På facebook ser jeg at han har fått seg dame, hund, og at hun nå er gravid. Det er jo litt sårt, MEN, jeg har en fantastisk kjæreste nå. Og jeg vet jo ikke om jeg hadde passet sammen med han andre i det lange løp. Det har vært en prosess, men nå, etter mer enn 2 år, så er jeg enda mer sikker på at det er kjæresten min jeg vil ha. Selvom det er en liten stemme som sier "men tenk hvis....". Etter som tiden går blir han andre mer og mer blurry ihvertfall Godt å vite at det er flere som har hatt det sånn Jeg vet jo innerst inne at Tom var uforutsigbar og at han mest sannsynlig ikke var SÅ interessert som det jeg var i han. Så jeg får prøve å fokusere på Kai og glemme Tom. Anonymous poster hash: 7ecf4...d01
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 En ting jeg i alle fall ikke ville gjort var å sende en mld til "Tom" der du spør om han er singel. Du er i et forhold. Hva gjør du så om svaret tilbake er ja? Hva gjør du da med "Kai"? Er det rettferdig ovenfor han om du gjør det? Du sier at du og tom hadde omtrent alt likt av interesser etc. Kanskje det ble for intensivt for tom? Mange tiltrekkes lettere til folk som er forskjellige på mange måter som deg og Kai. Det er viktig å ha noe forskjellig. Om mye er forskjellig finner man alltids den ene tingen eller flere etterhvert som man blir kjent som er likt eller man utvikler en slags interesse for det den andre liker. Det er til syvende og sist du selv som vet hva du syns er riktig å gjøre i denne situasjonen. Men hadde det hver meg hadde jeg nok tenkt slikt: Tom var en person som jeg gikk overens med men det var en sterkere følelse som kom fra meg enn han. Det beviste han når han hele tiden avlyste avtalene våre. Han har gått videre det har jeg sett på nettet. Jeg har nå funnet en fin mann som selv om man ikke skulle tro det passer til meg. For forholdet sin skyld og Kai sin skyld bør jeg slutte å lete opp han på nettet. Om du slutter å "lete" han opp. Titte på bilder etc vil også tankene slutte etterhvert. Du er ung. Du har en fyr som tidlig er glad i deg eller så ville han ikke satt deg forean jobb. Ikke ødlegg det for en som ikke var interisert på samme måte som degAnonymous poster hash: 81d85...0bd Er enig i alt du sier her, takk for svar Skal ikke sende melding, det har bare vært en tanke som har dukket opp innimellom. Men det er bare dårlig gjort ovenfor Kai og ikke minst ovenfor det forholdet Tom nå er i. Hjalp å lese hva du hadde gjort i denne situasjonene, så skal prøve på det. Noen ganger så trenger man nok en realitetsorientering for å åpne øynene og faktisk skjønne. Er altfor lett å sette en person opp på en pidestall og tro han er perfekt slik jeg gjør med Tom. Jeg kjente han jo ikke så godt. Anonymous poster hash: 7ecf4...d01 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #9 Skrevet 14. september 2014 Ofte vil vi ha det vi ikke kan få. Spesielt der vi har blitt avvist!Anonymous poster hash: 7942e...bba Dette er så sant. Jeg tenker at Tom sikkert er en skikkelig dust som bare hadde skuffet deg om det ble noe mer, TS. Noen folk passer best som gode minner. Lar du de få mer tid i livet ditt enn de fortjener, forsvinner de gode minnene og du ser dem som duster. Anonymous poster hash: 16b48...82a
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #10 Skrevet 14. september 2014 Er enig i alt du sier her, takk for svar Skal ikke sende melding, det har bare vært en tanke som har dukket opp innimellom. Men det er bare dårlig gjort ovenfor Kai og ikke minst ovenfor det forholdet Tom nå er i. Hjalp å lese hva du hadde gjort i denne situasjonene, så skal prøve på det. Noen ganger så trenger man nok en realitetsorientering for å åpne øynene og faktisk skjønne. Er altfor lett å sette en person opp på en pidestall og tro han er perfekt slik jeg gjør med Tom. Jeg kjente han jo ikke så godt. Anonymous poster hash: 7ecf4...d01 Bare hyggelig Anonymous poster hash: 81d85...0bd
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #11 Skrevet 14. september 2014 Jeg har også opplevd det samme.. Traff en fyr, det sa "pang" for min del, han var helt perfekt og alt stemte for meg. Så begynte han å avlyse avtaler; først én, så en til, så en til.. jeg klarte ikke innse at han ikke var interessert (lenger), og gikk konstant med et håp om at alle unnskyldningene hans for å avlyse avtaler stemte og at vi faktisk kom til å møtes igjen. Så plutselig var han in a relationship med en annen dame på Facebook da. Og først da innså jeg at han hadde møtt en annen og dreit langt i meg. Så møtte jeg etterhvert en annen mann, ting stemte, var ikke den "pang" forelskelsen som med han andre, men likte han jo godt. Vi er sammen idag og ting går bra, men... tar meg selv enda i å sjekke ut om han andre fortsatt står som i et forhold på Facebook og går rundt med et håp om at det blir slutt snart.. og hva da? Han var jo uansett ikke interessert nok i meg. Og jeg har jo kjæreste og burde strengt tatt ikke ofre han en tanke lenger engang. Tror egentlig det handler litt om at man tenker veldig høye tanker om det man ikke kan få, selv om det sikkert ikke hadde vært såå fantastisk som jeg fantaserer om hvis han faktisk hadde vært interessert. Man vil jo ofte ha det man ikke kan få. Anonymous poster hash: db9d1...428
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #12 Skrevet 14. september 2014 Tror egentlig det handler litt om at man tenker veldig høye tanker om det man ikke kan få, Evt. VELDIG lave tanker om seg selv..... Anonymous poster hash: d0801...6af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå