Gå til innhold

Tips til spaweekend for én?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har veldig lyst til å skjemme meg selv litt bort en helg og stresse ned. Jeg vil gjerne til et sted der det er god mat og drikke, og mulighet for gode spa behandlinger og STILLHET. Jeg eier ikke bil så det må være mulig å ta buss/ tog / fly til stedet. Det er veldig fint om det ikke koster så altfor mye, men villig til å legge ut litt for dette. Jeg vil dra helt alene, så gjerne til et sted der dette ikke blir for "kleint".

TS

Anonymous poster hash: 93f5f...f72

Skrevet

Hvor skal det være mulig å ta buss/tog/fly fra, da? Det kan jo være litt vesentlig.. :)

Anonymous poster hash: 9bc49...ed6
Skrevet

Hvor skal det være mulig å ta buss/tog/fly fra, da? Det kan jo være litt vesentlig.. :)

Anonymous poster hash: 9bc49...ed6

Oslo :)

Anonymous poster hash: 93f5f...f72

Skrevet

Jeg må bare anbefale dette spa hotellet på det varmeste: http://www.booking.com/hotel/at/tauern-spa-zell-am-see-kaprun.no.html

Utrolig service, helt nydelig plass og hotellet er bare toppen av kransekaka! Mange reiser alene dit, og du kan velge mellom å være i en nudistavdeling med basseng, badstue og boblebad både inne og ute, eller bare være i den avdelinga hvor folk har klærne på! Haha :-) drømmer meg tilbake dit ofte, for en fin tilværelse det var! Men selvsagt er det jo litt dyrt i og med at du må fly til Østerrike, men det er verdt det :-) helt nydelig liten landsby er det også, ligger i Kaprun :-)

Skrevet

Siden du ikke sier noe om distanse fra Oslo, vil jeg på det varmeste anbefale Selje Hotel! Det er langt fra omtrent absolutt alt, men det skulle være mulig å komme seg der med buss fra nærmeste flyplass. Ellers er det kjempefint å ta båt langs kysten :) Rolig er det absolutt, og da jeg var der var det flere som kom alene. Så lenge du ikke må underholdes (det er virkelig langt fra det meste, med bare en matvarebutikk og en kombinert kles- og interiørbutikk da jeg var der...), tror jeg Selje kan oppfylle alle kriteriene dine. Maten var helt suveren, spabehandlingene var fantatiske (jeg drømmer fortsatt om Innerlifemassasjen!) og de som jobbet der var kjempehyggelige. Nå er riktignok hotellet solgt, men etter det jeg har fortstått har de holdt driften på samme måte som de gamle eierne. Har utrolig lyst opp der igjen selv, men har ingen å reise med og er ikke tøff nok til å reise alene... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...