AnonymBruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Hvor kan jeg få tak i romantiske bilderammer i enten hvit eller rosa (evt malbart) med type "utskjæringer"? Gjerne noe liknende denne:http://www.litehi.no/2013/02/dette-innlegget-er-kopiert-fra-min.html?m=1Anonymous poster hash: 2c0a9...a28
lillemeg90 Skrevet 14. september 2014 #2 Skrevet 14. september 2014 Bruktbutikker:) Åhlens har hatt noe lignende til tider:)
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #3 Skrevet 14. september 2014 Bruktbutikker:) Åhlens har hatt noe lignende til tider:) Kjenner ikke til så mange bruktbutikker i Bergen. Forslag? ☺️Anonymous poster hash: 2c0a9...a28
lillemeg90 Skrevet 14. september 2014 #4 Skrevet 14. september 2014 Nå er ikke jeg kjent i bergen, mn dere har vel fretex? Gjorde et rask søk på "bruktbutikker bergen" og det kom opp noen. Du kan jo søke og se?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #5 Skrevet 14. september 2014 Kjenner ikke til så mange bruktbutikker i Bergen. Forslag? ☺️Anonymous poster hash: 2c0a9...a28 Se på Vestkanten. Når du kommer opp rullebåndet fra Kid, ligger det en liten koselig butikk på høyre hånd, når du går retning Obs. Blomsterbutikken har og mye rart. I Hollendergaten har du en blomsterbutikk og på skrå over gaten har du enda en butikk som har ting i den stilen.Anonymous poster hash: c8ec8...59e
neon_sun Skrevet 14. september 2014 #6 Skrevet 14. september 2014 De har noen hvite, litt mindre på Ikea, men disse er litt tykkere og i plastikk.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 Fretex, så har de et par butikker i skostredet. Jeg kjøpte noen bilderammer som ligner veldig på de i hi på bruktmarked (bare at de var gullfargede og jeg malte de svart, de er blitt kjempefine), på en plass som heter barbarista. De har bruktmarked den siste søndagen i måneden, (ligger i øvregaten). I samme gate har de også minst 2 bruktbutikker som selger mye av mye for å si det slikt.. Har aldri vært innom men du skal ikke se bort fra at de har slike rammer der også. Anonymous poster hash: d85b0...d11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå