Gå til innhold

Bilderammer- hvor!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruktbutikker:)

Åhlens har hatt noe lignende til tider:)

Skrevet

Bruktbutikker:)

Åhlens har hatt noe lignende til tider:)

Kjenner ikke til så mange bruktbutikker i Bergen. Forslag? ☺️

Anonymous poster hash: 2c0a9...a28

Skrevet

Nå er ikke jeg kjent i bergen, mn dere har vel fretex?:)

Gjorde et rask søk på "bruktbutikker bergen" og det kom opp noen. Du kan jo søke og se?:)

Skrevet

Kjenner ikke til så mange bruktbutikker i Bergen. Forslag? ☺️Anonymous poster hash: 2c0a9...a28

Se på Vestkanten. Når du kommer opp rullebåndet fra Kid, ligger det en liten koselig butikk på høyre hånd, når du går retning Obs. Blomsterbutikken har og mye rart.

I Hollendergaten har du en blomsterbutikk og på skrå over gaten har du enda en butikk som har ting i den stilen.

Anonymous poster hash: c8ec8...59e

Skrevet

De har noen hvite, litt mindre på Ikea, men disse er litt tykkere og i plastikk.

Skrevet

Fretex, så har de et par butikker i skostredet. Jeg kjøpte noen bilderammer som ligner veldig på de i hi på bruktmarked (bare at de var gullfargede og jeg malte de svart, de er blitt kjempefine), på en plass som heter barbarista. De har bruktmarked den siste søndagen i måneden, (ligger i øvregaten). I samme gate har de også minst 2 bruktbutikker som selger mye av mye for å si det slikt.. Har aldri vært innom men du skal ikke se bort fra at de har slike rammer der også.

Anonymous poster hash: d85b0...d11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...